Goedenavond, ik heb zojuist via de klantenservice viaplay aangevraagd omdat dat zowel via de tmobile app als de online omgeving niet werkte. Ik bleef een blanco pagina krijgen zodra ik op abonnement verder druk. Nu heb ik een activatiemail ontvangen echter kan ik viaplay alleen activeren via dezelfde app en /of omgeving… dat loopt dus ook vast… iemand een idee? Ik heb het ook al geprobeerd op verschillende devices zowel Android als Apple maar geen succes. De pagina waar hij heen zou linken is iets met sso erin.. ik hoop dat iemand kan helpen gezien dit weekend de formule 1 start . Ik had trouwens al een abonnement lopen dus geen nieuwe aanvraag. Alvast bedankt voor de hulp! Gr. Dave
Ik heb idd het zelfde probleem,bij mij loopt ook alles vast
Dan ben ik gelukkig niet de enige… ik heb ook een mobiel abo en daar zie ik wel alles in dezelfde app vreemd genoeg…
Er zijn idd meer mensen met die problemen geloof ik
Same hier. Moment dat ik wil activeren schiet t-mobile thuis eruit. Via telefoon ook niet gelukt. Zie ook andere meldingen van paar dagen terug dat technische dienst er mee bezig is. Heeft dus nog niet veel opgeleverd...
Dit werkt wel gelukkig! Dank je wel!
Waarschijnlijk is er iets met de mailadressen dan. Het is in ieder geval nu gelukt qua activeren, dus dank!
Ik heb helemaal geen kanaal 140 in de gids staan en kan alleen via de viaplay app streamen naar mijn tv iets waarvoor ik mijn eerdere abbo van viaplay heb opgezegd aangezien het vaak niet goed werkt
Hoi
Daarnaast vervangen wij ook je TV Boxen voor nieuwere modellen. Dit heeft wel als gevolg dat je de TV Box met harddiskrecorder én de opnames die hierop staan niet meer kan gebruiken. In plaats daarvan start je met een schone lei met Cloud Opnemen. Via Cloud Opnemen kan je jouw opnames op beide TV Boxen terugkijken én op al je mobiele apparaten. Let er wel graag op dat hier een meerprijs van € 5,- aan verbonden zit als je besluit Cloud Opnemen te gebruiken en dat het tot twee weken kan duren voordat je geheel bent overgezet.
Mocht je de overzetting met vertrouwen tegemoet zien dan zorg ik er graag voor dat je snel kan gaan genieten!
Dus als ik het goed begrijp moet ik een aantal nieuwe boxen en een meerprijs van €5 voor cloudopname accepteren om alleen de F1 kwalificatie- en racestream via de televisie te kunnen bekijken? dus bovenop die €16,50 voor de kwakkelstream en ESPN compleet? Ik denk dat ik dan wel beter terecht kan bij een ander provider KPN of zo die het 1e jaar gratis aanbieden.
Tevens had mijns inziens de box al veel eerder omgeruild moeten worden door jullie deze moet steeds worden gereset voor een fatsoenlijke vaste internetverbinding, de wifi heb ik maar uitgezet aangezien deze uitblinkt in uitvallen hier heb ik zelf maar een nieuwe router voor aangeschaft ipv een abonnement te nemen op jullie superwifi bullshit.
Hai
Hai Tommie,
Nogmaals mijn verhaal aan Cal, misschien in eerste instantie niet helemaal goed gelezen:
Dus als ik het goed begrijp moet ik een aantal nieuwe boxen en een meerprijs van €5 voor cloudopname accepteren om alleen de F1 kwalificatie- en racestream via de televisie te kunnen bekijken? dus bovenop die €16,50 voor de kwakkelstream en ESPN compleet? Ik denk dat ik dan wel beter terecht kan bij een ander provider KPN of zo die het 1e jaar gratis aanbieden.
Tevens had mijns inziens de box al veel eerder omgeruild moeten worden door jullie deze moet steeds worden gereset voor een fatsoenlijke vaste internetverbinding, de wifi heb ik maar uitgezet aangezien deze uitblinkt in uitvallen hier heb ik zelf maar een nieuwe router voor aangeschaft ipv een abonnement te nemen op jullie superwifi bullshit.
Hoi
Daarnaast vervangen wij ook je TV Boxen voor nieuwere modellen. Dit heeft wel als gevolg dat je de TV Box met harddiskrecorder én de opnames die hierop staan niet meer kan gebruiken. In plaats daarvan start je met een schone lei met Cloud Opnemen. Via Cloud Opnemen kan je jouw opnames op beide TV Boxen terugkijken én op al je mobiele apparaten. Let er wel graag op dat hier een meerprijs van € 5,- aan verbonden zit als je besluit Cloud Opnemen te gebruiken en dat het tot twee weken kan duren voordat je geheel bent overgezet.
Mocht je de overzetting met vertrouwen tegemoet zien dan zorg ik er graag voor dat je snel kan gaan genieten!
Inmiddels hebben jullie wél ongevraagd het nieuwe TV platform geactiveerd NB. toch via het Draytek modem en zonder extra Media Converter en nieuwe TV boxen en mijn opnames van de HD recorder verwijderd, te laat omdat ik mijn abonnement al had opgezegd en dit alles terwijl ik op vakantie was.
Bedankt weer voor niets.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.