Hi @iveau86, welkom op onze Community!
Ik help je hier graag mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Daarom krijg ik geen volledige meting. Zou je ons eigen modem willen aansluiten en daar je TV Box bekabeld mee willen verbinden, werkt het dan wel? Kan je mij een bericht sturen als je ons eigen modem hebt aangesloten? Dan kan ik het modem en de TV Box uitlezen! Hoor het graag.
Hi @iveau86, welkom op onze Community!
Ik help je hier graag mee. Het eerste wat mij opvalt is dat je een eigen modem hebt aangesloten. Daarom krijg ik geen volledige meting. Zou je ons eigen modem willen aansluiten en daar je TV Box bekabeld mee willen verbinden, werkt het dan wel? Kan je mij een bericht sturen als je ons eigen modem hebt aangesloten? Dan kan ik het modem en de TV Box uitlezen! Hoor het graag.
Hoi Tommie,
Dat klopt, uiteraard heb ik het eerst ook met de T-mobile modem geprobeerd. Hij staat nu direct aangesloten, dus je zou er nu bij moeten kunnen.
@iveau86 bedankt voor je snelle reactie!
Ik krijg inderdaad nog steeds geen duidelijke informatie van de TV Box uit de lezing. Het is bekend bij ons dat sommige TV Boxen, na onze update, zwart beeld geven. Ik heb daarom besloten om je TV Box om te ruilen. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is je bestelling te volgen in de My T-Mobile! Kan je mij laten weten of het hierna wel werkt? Hoor het graag!