Skip to main content

Sinds de update moet ik bij het opstarten van de tvbox krijg ik iedere keer dezelfde melding en moet ik eerst op OK duwen. Daarnaast loopt de zender continue vast, waardoor ik iedere keer de melding: “er is iets misgegaan. Druk op OK om nogmaals te proberen”. Dit is niet normaal hoe vaak, ook na het resetten, alle kabels eruit en weer erin. Enorm frustrerend tv kijken nu!! 

Hoe dit op te lossen? Nieuwe TV BOX die wel compatible is met de update?

Hoi @Sacha_E, heel goed dat je hier melding van maakt, ik help je hier heel graag mee! Graag neem ik gelijk een kijk naar jouw TV Box, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel dieper voor je in het probleem duiken en dit voor je oplossen! 😃


Reageer