Skip to main content
  • 6,688 Topics
  • 52,365 Reacties
6688 Topics
Demi van Odido
Moderator
Bèta-testers gezocht Amazon Fire TV app
Inschrijvingen zijn gesloten, aanmelden voor de test is niet meer mogelijk. Test Test Test! We hebben weer iets nieuws om te testen! Dit keer zijn wij bezig met het introduceren van de Amazon Fire TV app. Wat houdt dit precies in? Net als met de smart-tv app's voor Samsung, Android, Apple TV en Mediaplayers is onze T-Mobile TV app nu ook (bijna) beschikbaar voor de Amazon Fire TV. Met deze app heb jij straks ook géén TV Box meer nodig. Wil je meedoen met de bèta-test? Dat kan zeker! Lees wel hieronder de voorwaarden om mee te kunnen doen: Voorwaarden: TV abonnement van T-Mobile FIRE OS 6.0 of nieuwer Je hebt een Community account Het gebruik van hetzelfde e-mailadres op zowel de Community als bij het aanmelden voor de bèta-test Hoe weet ik of ik de juiste FIRE OS versie heb? Hier check je jouw huidige versie van Fire TV die geïnstalleerd is: Instellingen > MijnFireTV > Over Is mijn software up-to-date of kan ik een update doen? Instellingen > MijnFireTV > Op updates controleren Voldoe je aan alle voorwaarden? Top! Lees snel verder hoe je je dan kan aanmelden voor de test. In deze drie stappen kan je je aanmelden voor de bèta-test Geef in een comment in dit topic aan dat je wilt deelnemen aan de test Meld je aan via dit formulier. Je krijgt per mail instructies om de app te installeren Vraag toegang tot onze testgroep: Bèta-test T-Mobile TV voor Amazon Fire TV. Hier geven we je alle informatie over het testen van de app en kan je jouw ervaring delen FAQ Op welke apparaten kun je de T-Mobile TV app (Bèta-versie) downloaden? De T-Mobile TV app (Bèta-versie) voor Amazon Fire TV is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Amazon Fire Sticks, TV’s en Cubes met Fire OS 6 en nieuwer. Wanneer is de Amazon Fire TV app beschikbaar voor de testers om te downloaden? Eind deze week (week is de app beschikbaar om te downloaden als tester! Hoe kan ik feedback geven over T-Mobile TV app (Bèta-versie)? Je kunt in de testgroep altijd je feedback delen in het daarvoor bestemde feedback topic. Daarnaast zal je ten minste één keer een vragenlijst ontvangen per e-mail.
TV Anywhere Pincode Wijzigen? de Oplossing
Hallo, Sinds kort ben ik klant bij T-Mobile Thuis voor internet en TV. Bij het installeren van de TV ontvanger moest ik een pincode invoeren en ook om in te loggen op de TV Anywhere app heb je die pincode nodig. Nu is het zo dat ik mijn internet en TV deelde met mijn huisgenoot, maar die besloot ineens geen internet meer nodig te hebben en dus ook de helft van de rekening plots niet meer te betalen. “Uiteraard” wel nog gebruikmakend van de TV Anywhere app. Het wachtwoord van de WiFi heb ik veranderd, maar de pincode van de TV Anywhere kan ik niet veranderen. Vanmiddag heb ik contact gezocht met de klantenservice en deze medewerker vertelde mij vriendelijk dat de pincode gelinkt is aan mijn aansluiting, dus veranderen kan niet. Dus ik heb eventueel een oplossing voor mij en vele anderen welke wegens einde relatie of welke andere reden dan ook niet willen dat hun account misbruikt wordt: Bij TV Anywhere inloggen met je T-Mobile Thuis gebruikersnaam en wachtwoord. Deze logt op beurten dan automatisch in met de pincode die bij dat account hoort in de TV Anywhere omgeving. In principe hoeft bij het inloggen de app alleen de pincode op te vragen van de server en door succesvol in te loggen kan die verstrekt worden aan de app, dacht ik zo. Hopelijk is dit een oplossing. ps. ik heb geen contract voor bruikleen o.i.d. met mijn huisgenoot, we hebben dit in goed vertrouwen afgesproken…. dacht ik. edit: De pincode zou alleen onder specifieke omstandigheden veranderd kunnen worden en om die functionaliteit te behouden zouden jullie de consument de keuze kunnen laten maken tussen inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, of pincode. Voor de bijzondere gevallen waarbij jullie de manier van inloggen met pincode willen kunnen hanteren (in geval van bewindvoering) kunnen jullie de optie tot kiezen uitzetten op die accounts. Zo is iedereen blij (klanten welke al gewend zijn aan deze manier en geen verandering willen en klanten met een situatie gelijkend aan de mijne) en behouden jullie de functionaliteit zoals jullie die in gedachte hadden.
Verbeteringen T-Mobile TV & TV Anywhere juni en juli 2021
Hi all, we hebben weer een aantal mooie verbeteringen voor T-Mobile TV en TV anywhere! Hieronder lees je meer. [Update 01-07-2021] We hebben de update nu ook uitgerold op de TV Boxen (Aria 610 en 7X serie). De TV Box zal in dit geval niet automatisch herstarten om de update binnen te halen. Je kan de update wel handmatig binnen halen door de TV Box even een herstart te geven. Verbeteringen T-Mobile TV (Aria 610 en 7X) De nieuwe versie (v7433) van T-Mobile TV bevat de volgende verbeteringen: Verbeterde ondersteuning kleurenblindheid We hebben feedback ontvangen dat klanten met kleurenblindheid moeite hadden met navigeren in het TV menu. Dit kwam met name door het gebruik van de Magenta kleur i.c.m. de donkere achtergrond. We hebben daarom in diverse schermen aanpassingen gedaan en vaker de kleur wittoegepast. Wit selectiekader in de TV-gids Wit selectiekader in het TV-menu Witte kleuren in hoofdnavigatie HDMI Hotplug mode Nieuwe HDMI instelling (hotplug mode) – helpt om in sommige gevallen het probleem op telossen waarbij het lijkt dat de TV Box niet uit standby komt. Standaard staat de TV Box op‘Modus 3’. Deze nieuwe instelling is te vinden via ACCOUNT > Instellingen > TV Box. Aanvullende informatie over de Hotplug modes Wijziging standaard instellingen TV Box Bij het inplannen van een opname staat ‘extra tijd achteraf’ voortaan standaard op ‘5 min’ i.p.v. ‘0 min’. Veel klanten stelden dit al in of ervaarden dat ze het einde net misten. De Audio-instelling staat voortaan standaard op ‘Stereo’ in plaats van ‘Dolby’. Geluidsproblemen werden vaak veroorzaakt door ‘Dolby’ als instelling; deze worden hiermee voorkomen. Verbeteringen iOS De nieuwe versie (v 2.3.7) van TV Anywhere voor iOS staat in het kader van ‘multitasken’. Je kan o.a. Beeld-in-Beeld (Picture-in-Picture) modus activeren en Radio blijven luisteren bij het vergrendelen van je scherm. Beeld-in-Beeld modus Je kunt Beeld-in-Beeld modus activeren door op het PiP symbooltje te tikken in de player. Beeld-in-beeld modus werkt bij alle content (live, terugkijken,video on demand etc). Alleen bij radio luisteren kan je deze functie niet activeren. Wanneer Beeld-in-beeld modus is geactiveerd, kan je andere apps gebruiken en toch TV blijven kijken! De player kan je eenvoudig naar elke hoek verplaatsen of evt. buiten beeld plaatsen. Pauzeren, doorspoelen etc. blijft gewoon mogelijk. De nieuwe PiP-modus Verbeteringen Radio luisteren Wanneer je de app naar achtergrond verplaatst, blijft radio gewoon afspelen. Ook wanneer je je toestel vergrendelt, blijft radio actief. Je kunt in het startscherm zien welke zender wordt afgespeeld en je kunt evt. de stream stopzetten (en verder afspelen). Startscherm met Radio Overige wijzigingen Bij het inplannen van een opname staat ‘extra tijd achteraf’ voortaan standaard op ‘5 min’ i.p.v. ‘0 min’. Veel klanten stelden dit al in of ervaarden dat ze het einde net misten. Diverse bug fixes voor Chromecast. Verbeteringen Android De nieuwe versie (v 2.3.7) van TV Anywhere voor Android bevat de volgende verbeteringen: Vereenvoudiging navigatie (was al live op iOS) Je kunt nu eenvoudig 30 seconden terugspoelen en doorspoelen. Op je tablet heb je nu ook direct toegang tot de TV-gids vanuit het Thuis menu. Verbeteringen Radio luisteren Wanneer je de app naar achtergrond verplaatst, blijft radio gewoon afspelen. Ook wanneer je je toestel vergrendelt, blijft radio actief. Je kunt in het startscherm zien welke zender wordt afgespeeld en je kunt evt. de stream stopzetten (en verder afspelen). Overige wijzigingen Bij het inplannen van een opname staat ‘extra tijd achteraf’ voortaan standaard op ‘5 min’ i.p.v. ‘0 min’. Veel klanten stelden dit al in of ervaarden dat ze het einde net misten. Diverse bug fixes voor Chromecast en de meest voorkomende ‘crashes’. Op tablets heb je voortaan ook direct toegang tot de TV-gids vanuit het 'Home' menu. Verbeteringen Web versie De nieuwe versie (v 2.3.7) van TV Anywhere bevat de volgende verbeteringen: Introductie Dagpassen Het is nu ook mogelijk om dagpassen te bestellen via de web versie. Klanten kunnen ESPN Compleet nu voor 6 Euro per dag bestellen. Adult content kan alleen via TV Box besteld worden. Overige wijzigingen Bij het inplannen van een opname staat ‘extra tijd achteraf’ voortaan standaard op ‘5 min’ i.p.v. ‘0 min’. Veel klanten stelden dit al in of ervaarden dat ze het einde net misten. Voortaan ook direct toegang tot de TV-gids vanuit het 'Home' menu. Het ‘Opnemen’ icoon is voortaan alleen beschikbaar voor zenders waar deze functie daadwerkelijk beschikbaar is. Diverse kleine optimalisaties. Verbeteringen Apple TV De nieuwe versie (v 1.4.5) van TV Anywhere bevat de volgende verbeteringen: Verbeterde ondersteuning kleurenblindheid We hebben feedback ontvangen dat klanten met kleurenblindheid moeite hadden met navigeren in het TV menu. Dit kwam met name door het gebruik van de Magenta kleur i.c.m. de donkere achtergrond. We hebben daarom in diverse schermen aanpassingen gedaan en vaker de kleur wittoegepast. Overige wijzigingen Bij het inplannen van een opname staat ‘extra tijd achteraf’ voortaan standaard op ‘5 min’ i.p.v. ‘0 min’. Veel klanten stelden dit al in of ervaarden dat ze het einde net misten. Bij het luisteren van Radio wordt nu een ‘screen saver’ getoond. Diverse kleine bug fixes ter voorkoming van crashes. Welke versies gaan live? iOS – versie 2.3.7 Android – versie 2.3.7 Web - versie 2.3.7 Apple TV – versie 1.4.5 Hoe krijg ik de updates? iOS, Android en Apple TV De updates zullen vanaf 22 juni automatisch beschikbaar komen volgens het volgende schema: Di 22-juni 5%Woe 23-juni 10%Do 24-juni 25%Ma 28-juni 50%Di 29-juni 100% Web De Web versie wordt op 22 juni voor iedereen live gezet.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen