Skip to main content

Ik kan helaas niet de TV klantnummer en pincode bekijken. Ik word doorgestuurd naar een ‘geen toegang’ pagina.

Tevens heb ik geprobeerd om een abonnement toe te voegen aan het dashboard maar een EMail blijft uit. (mobiel+internet/tv staat wel bij klantvoordeel)

Hey @Fudihs8ftsBFI, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat je je Internet + TV abonnement niet gekoppeld hebt aan je account. Dit kun je gemakkelijk doen door op “Abonnement toevoegen” te klikken en je gegevens in te vullen. Daarna zul jij toegang hebben tot je inloggegevens. Voor nu heb ik je de gegevens doorgestuurd in een privébericht! 


Hey @Fudihs8ftsBFI, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat je je Internet + TV abonnement niet gekoppeld hebt aan je account. Dit kun je gemakkelijk doen door op “Abonnement toevoegen” te klikken en je gegevens in te vullen. Daarna zul jij toegang hebben tot je inloggegevens. Voor nu heb ik je de gegevens doorgestuurd in een privébericht! 

Tommie, bedankt voor het privébericht en de hulp. Internet en TV werken zoals verwacht prima.

Ik heb meerdere keren geprobeerd het abonnement toe te voegen maar krijg helaas geen verificatie EMail. O well, als dat het ergste is 😋


Hey @Fudihs8ftsBFI, ah dat maakt het iets duidelijker. Ik ben blij om te horen dat alles goed werkt!

Ik heb nog een blik geworpen en zag dat je nog een aantal abonnementen nog gekoppeld waren aan je account. Dit heb ik ontkoppeld, zou je het opnieuw kunnen proberen te koppelen? Wil je mij een terugkoppeling geven of het nu wel lukt?

 


Via app & website nog een kans gegeven, helaas geen bevestigingscode te vinden.

Alvast prettig weekend though. Komt allemaal wel een keer goed 😊


Reageer