Skip to main content

Beste ODIDO,

Refererend aan onderstaande link, waar ik al eerder enkele hinderlijke onvolkomenheden heb gemeld (5 jun, 2023)… Tot op heden is er echter weinig verbeterd.

https://community.odido.nl/tv-493/t-mobile-mediabox-verbeteringen-352544

Nog even de meest irritante verschijnselen op een rijtje:

TV Media box

  • Hinderlijke rood/blauwe LED aan de voorkant, die je niet kunt dimmen.
  • Hinderlijke groen knipperende LED aan de achterkant (Ethernet poort), die je niet uit kunt zetten. Het licht is dusdanig fel dat hij tegen de muur erachter reflecteert en onnodig veel aandacht opeist...
  • De mediabox heeft een zichtverbinding nodig met de afstandbediening, waardoor je ‘m niet onzichtbaar kunt plaatsen. Verder is de reactie tussen mediabox en afstandsbediening slecht, je moet goed richten. Batterijen reeds vervangen, dat is niet het probleem.
  • Het HDMI signaal laat de TV niet automatisch aanspringen. Waarom is HDMI-CEC niet (correct) geimplementeerd?
  • Als de mediabox wordt aangezet, blijft het beeld van de TV tegenwoordig standaard zwart. Je moet eerst 1 of 2 keer op de terug-toets drukken voordat de TV/mediabox actief wordt. Kan dit nou echt niet beter? Is iets van de laatste tijd…

Cloud opnemen

  • De snelheid van vooruit en terugspoelen werkt niet naar behoren, wat je ook kiest, de snelheid blijft supertraag!! 
    Voorstel: Kies voor 5 minuten voor-/achteruit bij elke druk op de voorwaarts- of teruguit-
    toets. Nog mooier is als deze tijd configureerbaar is in de instellingen. Jullie maken sowieso weinig gebruik van de mogelijkheid om instellingen in het menu vast te zetten.
  • Bij verwijderen van een programma moet er 3x een bevestiging worden gegeven, niet echt nodig, lijkt me. Waarom eerst ook nog een vinkje aanzetten?

Ik hoop dat jullie er nu echt mee aan de slag gaan!!

Hey @MakeItBetter, bedankt voor je feedback.

We zijn continue bezig met het verbeteren van onze diensten. We waarderen ook alle feedback van onze klanten en proberen aan alle wensen te voldoen. Ik mag hier nog niks concreets over zeggen maar we zijn ergens mee bezig! We zullen je feedback meenemen en ons best doen om zoveel mogelijk te implementeren.  


@MakeItBetter Je kunt ook dmv de numerieke toetsen een sprong in de tijd nemen, 1 - 59, maar verder dan een uur is 100, 130 of 200 etc. - dat kon overigens ook al op het verouderde platform met hdd opname. 


Reageer