ziggo sport totaal gisteren aangevraagd maar zie het niet op zenders TV box. Ik denk het moet zender 160 worden? . Hoe lang duurt het? Ben T-mobile klant TV nu Odido. Kan ik ook App gebruiken (als het geactiveerd is op TV box?)
Vaak wil het wel helpen om de box even opnieuw op te starten, gewoon de stekker er een paar seconden uithalen ( ongeveer 30 ) en dan er weer in.
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat er geen telefoonnummer gekoppeld was aan je Internet + TV abonnement. Hierdoor liep je order niet door. Ik heb het nu goed gezet en de order handmatig door laten lopen. Je kunt nu genieten van je zenderpakket!
Bedankt Tommie van Odido en ook BeMu. Nu zie ik Ziggo Zender. Vraag voor Tommie - deze antwoord/oplossing zie ik vaker als antwoord (telefoon nummer niet gekoppeld-order liep vast) Dus dat lijkt een structueel fout met overgang T-Mobile/Odido met Ziggo? Kan het niet op de bron opgelost worden dan is het wat klant vriendelijker/proactiever?
thanks !
John
Hey
Hier precies hetzelfde probleem, kunnen jullie dit voor mij ook in orde maken?
ziggo sport totaal gisteren aangevraagd maar zie het niet op zenders TV box. Ik denk het moet zender 160 worden? . Hoe lang duurt het? Ben T-mobile klant TV nu Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.