Skip to main content

De technische dienst belt mij niet terug, sinds afgelopen dinsdag klant en wat een spijt. Klantenservice kan niets. Dus dan maar uit pure frustratie zo:

  • de boosters kan ik koppelen (via de kabel direct in modem), maar bij 1 vallen direct (als ik de kabel eruit haal) de twee rechter lampjes direct uit. Bij de andere lukt het soms wel soms niet.
  • Als ik deze dan neem (alle lampjes branden groen) en ik sluit de tv box aan op deze booster dan blijft de box “hangen” in het opstartmenu.
  • Ja ik heb alles gerest en als ik de box direct aansluit werkt deze wel.
  • Ik heb alle wifi kanalen gebruikt om te kijken of dat wat overlevert, maar helaas. Wie kan mij helpen aangezien ODIDO zelf niks doet.

Kan iemand van de technische dienst mijn helpen? 


Hey @Van Eekhout, ik help je hier graag mee.

Let goed op waar je het wifipunt plaatst, hij mag niet te dichtbij staan en ook niet te ver weg. Het beste is om je wifipunt bedraad aan te sluiten, het lampje zal dan oranje branden. De TV Box zal inderdaad niet goed werken als je deze op het wifipunt aansluit. Deze moet echt direct op het modem aangesloten worden want anders zorgt dit inderdaad voor problemen. Hopelijk lukt het zo om je installatie goed te krijgen! 


Hi Tommie, ik heb twee tv boxen. 1 direct aangesloten werkt prima, de 2de kan alleen via WiFi begrijp ik je nu goed dat er iets verkocht is wat niet werkt? Verder valt 1 booster steeds uit en de sndere herft een waardeloos signaal. Maakt niet uit welk kanaal ik pak.


Hey @Van Eekhout, onze TV Boxen werken alleen bedraad, niet op een wifi verbinding. Ze moeten ook direct op het modem aangesloten worden voor de perfecte verbinding.

Je geeft aan; Maakt niet uit welk kanaal ik pak. 

De wifipunten werken door middel van een Mesh systeem. Je dient bandsteering dus aan te zetten om de wifipunten zijn werk te laten doen. 


Tommie, Die staat en stond al aan. Het probleem is denk ik de sterkte of beter gezegd het ontbreken daarvan. Ik stap over naar een Chromecast en cast ik het wel via mijn telefoon.


Reageer