Skip to main content

Hallo,
Ik ben sinds vorige week een nieuwe gebruiker van de TV box via glasvezel.

Volgens mij werkt er iets niet zoals het hoort.
Ik kan de uitzending niet pauzeren. ( probeer de AB kop met de = bovernaan de AB)
er staan geen opnames meer in de lijst.

Ik het het geprobeerd met live TV en ook met terug kijken.
Doe ik wat fout?? Dat moet toch gewoon kunnen?
Dit is tot nu toe de eerste echte tegenballer nu ik vanaf ziggo ben overgestapt.
Hopelijk is dit wel gewoon mogelijk en doe ik iets fout.

Goedenavond,

 

dit staat er op de site van odido

 

Zet programma’s tot 2 uur op pauze.

Doe je met de II-knop en kan bij meer dan 40 zenders. Die vind je in het basispakket en de betaalde pakketten. 


Goedenavond,

 

dit staat er op de site van odido

 

Zet programma’s tot 2 uur op pauze.

Doe je met de II-knop en kan bij meer dan 40 zenders. Die vind je in het basispakket en de betaalde pakketten. 

ik neem aan daty je de >|| knop bedoet, die doet het hier dus niet:S

 


Hey @bhennink, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een kijke willen nemen in dit topic?  

 

Ook werkt pauzeren niet op welke zender. In ons zenderoverzicht kun je zien op welke zenders dit zou moeten werken!


Hey @bhennink, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een kijke willen nemen in dit topic?  

 

Ook werkt pauzeren niet op welke zender. In ons zenderoverzicht kun je zien op welke zenders dit zou moeten werken!

Hallo Tommie,

Ik keek even naar dat topic maar 118 pagina's doorbladeren?? Wil best wat lezen maar dat wordt me te gek. Ik denk ook niet dat het aan de AB ligt want heb het zelfde als ik met mijn harmony hub aanstuur. Ook daar werkte de pauze toes niet.
Uiteraard heb ni we de handleiding bekeken.

De HD is leeg er is geen programma opgenomen.
Verder ben ik een nieuwe klant en is allees nog nieuw.

Het werkte dus niet op een kanaal waar in de tabel wel staat dat pauzeren moet kunnen . IK heb het oa geprobeerd met de aflevering van S.W.A.T. op Veronica gisteren.

Ik gebruik voor pauzeren de paars omcirkelde knop van de AB.


Overigens vraag ik me af of er ook een mogelijkheid is om in stapjes vooruit te  springen. Op mijn ziggobox kon kon ik stapjes van een minuut tegelijk.
Ik heb wel gezien dat ik versneld kan doorspoelen , dat werkt ook wel , maar vind stapjes handiger;)​​​

 

verder nog een tip voor updates in de software, ik heb geen idee waar ik een suggestie kwijt kan...
Laat in de info van een programma zien van welk seizoen een serie aflevering is;)


Hey @bhennink, het zou moeten werken. Ik ga je een nieuwe afstandsbediening opsturen in de hoop dat dit het zal oplossen. 

Het is ook mogelijk om in stappen vooruit te springen. Het antwoord is in twee delen uitgelegd in dit topic:  

 

 


Hey @bhennink, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je een kijke willen nemen in dit topic?  

 

Ook werkt pauzeren niet op welke zender. In ons zenderoverzicht kun je zien op welke zenders dit zou moeten werken!

Hallo Tommie, Ik heb vandaag de nieuwe AB gekregen, maar dat maakt dus geen verschil.
Ik heb op een paar zenders van het pakket geprobeerd of ik kan pauzeren maar geen van de aangegeven zenders kan ik het lopende programma pauzeren. 
Er is dus iets anders aan de hand denk ik.

Ik hoop wel dat dit in orde komt want dit is wel een belangrijke functie


Hey @bhennink, hoe heb je de TV Box aangesloten? Ik zie hem namelijk niet bekabeld aangesloten op het modem. Dit zou wel moeten namelijk. 


Hoi Tommie
hij zit wel bekabeld aangesloten maar achter mijn router.
Dit werkt ook gewoon daar had ik ook naar gevraagd ivm overstappen
Ik kan ook wel opnemen en terug kijken en ik heb gisteren even een stukje programma opgenomen en kan dat wel gewoon pauzeren.

 

Hierboven een snapje uit de aangesloten devices op mijn router, ik heb ook even gekeken en hij staat niet in de lijst van aangesloten wireless devices. Zou ook niet kunnen want heb hem niet toegevoegd en op de ZYXEL router staat wireless uit.
Denk dat duidelijk genoeg is.


Bedankt voor je verduidelijking @bhennink!

Zou je toch kunnen proberen om de TV Box op het Zyxel modem aan te kunnen sluiten en pauzeren dan te testen? Dan kunnen we dit toch uitsluiten. 


Hallo Tommie,
Ik heb het met een losse kabel nog eens geprobeerd en moest daarvoor de box opnieuw opstarten. Daarna werkte het pauzeren weer.
Daarna weer via mijn router aangesloten en weer opgestart en ook zo werkt het gewoon weer. Ik denk dat het nog eens opstarten heeft geholpen. HAd dacht ik aan paar keer eerder een opstart gedaan, maar toen hielp het niet.

IIG hartelijk bedankt voor de hulp zover.
 

 

 


Ik ben blij om te horen dat het weer werkt @bhennink! Ik wens je alvast een fijn weekend. 


Reageer