Skip to main content
Beantwoord

Krijg mijn Samsung tv niet geactiveerd

  • 26 oktober 2023
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb een Samsung tv uit 2019. De Odido TV app geïnstalleerd. Nu moet ik dus het TV Klantnummer en de pincode invoeren (vreemd genoeg staat er wel welkom bij T-mobile thuis..). Het klantnummer lukt, maar bij het invoeren van de pin reageert de tv niet.

Iemand die dit herkent? De Odido helpdesk kwam er niet uit...

 

Beste antwoord door Metalmakker

Tommie van Odido schreef:

Hey @Metalmakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt want ik heb hier namelijk de oplossing voor. Dit komt vaker voor met Samsung tv's, hij “bevestigd” je klantnummer namelijk niet als je het op deze manier invoert. Als het goed is heb je op je kleine Samsung afstandsbediening een knopje zitten met rondjes in verschillende kleuren. Als je op het veld staat, klik op die knop. Dan opent er een toetsenbord, vul dan je klantnummer in en klik op bevestigen. Doe dit precies zo bij je pincode en dan zou het moeten werken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Het werkt, perfect. Het zou een goeie zijn dit ook bij de klantenservice te laten landen. Samsung + tv klantnummer problemen = knop met gekleurde rondjes. Er kwam overigens niet echt een toetsenbord, maar een strookje met nummers waaruit je kon selecteren. Dank!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14072 reacties
  • 26 oktober 2023

Hey @Metalmakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt want ik heb hier namelijk de oplossing voor. Dit komt vaker voor met Samsung tv's, hij “bevestigd” je klantnummer namelijk niet als je het op deze manier invoert. Als het goed is heb je op je kleine Samsung afstandsbediening een knopje zitten met rondjes in verschillende kleuren. Als je op het veld staat, klik op die knop. Dan opent er een toetsenbord, vul dan je klantnummer in en klik op bevestigen. Doe dit precies zo bij je pincode en dan zou het moeten werken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 


  • Auteur
  • Debutant
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 26 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Metalmakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt want ik heb hier namelijk de oplossing voor. Dit komt vaker voor met Samsung tv's, hij “bevestigd” je klantnummer namelijk niet als je het op deze manier invoert. Als het goed is heb je op je kleine Samsung afstandsbediening een knopje zitten met rondjes in verschillende kleuren. Als je op het veld staat, klik op die knop. Dan opent er een toetsenbord, vul dan je klantnummer in en klik op bevestigen. Doe dit precies zo bij je pincode en dan zou het moeten werken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Het werkt, perfect. Het zou een goeie zijn dit ook bij de klantenservice te laten landen. Samsung + tv klantnummer problemen = knop met gekleurde rondjes. Er kwam overigens niet echt een toetsenbord, maar een strookje met nummers waaruit je kon selecteren. Dank!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen