Skip to main content

Ik heb een Samsung tv uit 2019. De Odido TV app geïnstalleerd. Nu moet ik dus het TV Klantnummer en de pincode invoeren (vreemd genoeg staat er wel welkom bij T-mobile thuis..). Het klantnummer lukt, maar bij het invoeren van de pin reageert de tv niet.

Iemand die dit herkent? De Odido helpdesk kwam er niet uit...

 

Hey @Metalmakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt want ik heb hier namelijk de oplossing voor. Dit komt vaker voor met Samsung tv's, hij “bevestigd” je klantnummer namelijk niet als je het op deze manier invoert. Als het goed is heb je op je kleine Samsung afstandsbediening een knopje zitten met rondjes in verschillende kleuren. Als je op het veld staat, klik op die knop. Dan opent er een toetsenbord, vul dan je klantnummer in en klik op bevestigen. Doe dit precies zo bij je pincode en dan zou het moeten werken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 


Hey @Metalmakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt want ik heb hier namelijk de oplossing voor. Dit komt vaker voor met Samsung tv's, hij “bevestigd” je klantnummer namelijk niet als je het op deze manier invoert. Als het goed is heb je op je kleine Samsung afstandsbediening een knopje zitten met rondjes in verschillende kleuren. Als je op het veld staat, klik op die knop. Dan opent er een toetsenbord, vul dan je klantnummer in en klik op bevestigen. Doe dit precies zo bij je pincode en dan zou het moeten werken! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? 

Het werkt, perfect. Het zou een goeie zijn dit ook bij de klantenservice te laten landen. Samsung + tv klantnummer problemen = knop met gekleurde rondjes. Er kwam overigens niet echt een toetsenbord, maar een strookje met nummers waaruit je kon selecteren. Dank!


Reageer