Skip to main content

Wij komen net van de KPN app af (deze was niet perfect) wel even de dingen die hij goed deed op een rijtje die ik mis in de Odido app  

1, Eenvoudig volgorde en maken van persoonlijke tv lijst.

2, bij afleveringen kunnen zien welk welk seizoen het is en aflevering.

3, eenvoudig pauzeren van live tv.

4, 4K

5, TV afstandsbediening stuurt de tv box.

 

Tips voor de odido (TV box) software. Deze is vrij grof en simplistisch. Wat gestroomlijnder en de afbeeldingen van de zender ook even de naam in text kan het soms slecht lezen. (In full HD, met 4K waarschijnlijk minder lastig maar sowieso fijn als het er staat los van alleen de afbeeldingen die sommige zenders hebben) 

 

Ook al heeft de afstandsbediening wel een pauze knop, deze doet het niet met live TV.  Terug spoelen wel, maar kan dan weer niet pauze of vooruit spoelen naar live. Ik begrijp dat het soms afhangt van het type programma. Maar daar maakt hij geen melding van of geeft geen uitleg. Wel zo handig.

Kortom, het is niet de meest gebruiksvriendelijke software en in begrijp dat de device app exact het zelfde is. Dus ik neem aan dat daar de zelfde problemen.

 

belangrijkste tip! Kijk of zoek naar de meest gebruiksvriendelijke versies en hoogst gewaardeerde tv apps. En zie hoe je de beste eigenschappen aan kan passen voor jullie app.

 

Wel blij met de kleur. 😉

Hi @De Joost, welkom op onze Community!

Bedankt voor je waardevolle feedback. Wij zijn op dit moment druk bezig met het verbeteren van onze gebruiksvriendelijkheid van de app. Alle punten in jouw lijstje zijn bij ons bekend en we doen ons best om zoveel mogelijk mee te nemen in de volgende update. Zodra deze er aan zit te komen zullen we dit groots gaan aankondigen. Hopelijk kunnen we ook aan jouw verwachtingen voldoen! 


Thanks!

 

@Tommie van Odido hoe snel denk je dat deze geïmplementeerd zijn?

ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met de “overname”/“naamsverandering”

 

als je/jullie er voor open staan heb ik nog wel meer tips.

zoals; bedenken dat de gemiddelde tv minstens 43” inch is. En dat dit impact heeft bijvoorbeeld VS een telefoon scherm. Dat eventueel de grote aanpasbaar is of dat hij herkent op wat voor een device het is aangesloten.

 

succes en ik ben benieuwd. 


Hey @De Joost, we kunnen jammer genoeg niet alle wensen van de klanten implementeren. We gaan binnenkort van start met een nieuwe vorm voor Wensen & Suggesties. Op dit moment zou ik het nog een keer aankaarten in het huidige topic:  

 

 

We zijn druk bezig met een nieuwe update. Op dit moment kan ik nog niet concreet zeggen wanneer de update plaats zal vinden.


Reageer