Skip to main content
  • 1,882 Topics
  • 18,349 Reacties
1882 Topics
Compensatie niet geleverde diensten
Beste, Bij T-Mobile heb ik ongeveer twee jaar geleden een abonnement aangeschaft voor 100Mbps. Op de website van T-Mobile staat dat 100 uiteraard niet behaald kan worden maar 1 op de 10 testen op 90% moet uitkomen. 8 van de 10 85% of hoger en alle metingen moeten tenminste 75% of hoger zijn.De afgelopen maand heb Al een aantal maanden ervaar ik een verbinding die hier totaal niet aan voldoet, zowel draadloos als bedraad kom ik onmogelijk boven de 85 procent uit en krijg soms zelfs snelheden tot 60Mbps. Daarom heb ik besloten om een programma elk uur een speedtest te laten voeren. Hier op is te zien dat mijn snelheid gemiddeld rond de 70~75Mbps ligt en heb in bepaalde dagdelen zelfs gemiddelden van 40Mbps. 2 weken terug heb ik daarom besloten om langs te gaan in een T-Mobile winkel om te vragen wat hier precies de bedoeling van is. Ik betaal tevens voor 100, er wordt 95 beloofd (staat tevens gewoon op de website tijdens het afsluiten van een abonnement). In de winkel zei de beste man dat mijn huis maar 80 kan halen en dat dat heel normaal is. "Mijn collega's hebben dan iets verkeerds aan u beloofd.” Vervolgens de klantenservice gebeld, zoals gewoonlijk 30 minuten in de wacht gestaan om vervolgens zonder 'iets’ op de hoorn gegooid te worden. Daarna weer 30 minuten in de wacht gestaan om vervolgens van een medewerker te horen dat T-Mobile hiermee aan de slag gaat, het naar de backoffice wordt gestuurd en ik hier binnen een week antwoord op zou krijgen. Dat is ondertussen al 2 weken terug (15/01/23). Nu ontvang ik graag compensatie voor de false advertising. Mij wordt hetgeen in de 2e alinea beloofd en op geen enkel punt wordt er aan de belofte gehouden, al eerder (jaar terug) is er een monteur langsgekomen om de slechte verbinding te bekijken en dat leek toen te zijn verholpen, nu geldt hetzelfde probleem en voel ik mij als klant aan mijn lot overgelaten. Vooral na de urenlange wachtrijen aan de telefoon en de radiostilte die daarna volgt. Vanuit mijn kant heb ik voor mijn idee voldoende gedaan om jullie met een oplossing te laten komen en daarom vraag ik nu compensatie voor de false advertising die er is gedaan, gezien ik niet door de chat kom en geen zin heb om uren lang aan de lijn te hangen doe ik deze aanvraag via dit platform.
TP Link als accesspoint niet compatible met T54 (bridgemodus ontbreekt)
Hallo Allemaal, ik ben alles behalve een whizkid op ict gebied maar ben wel ervaringsdeskundige op het gebied van wifi problematiek. Ben zojuist van Ziggo over gestapt naar Tmobile Thuis en merk dat mijn wifi anders is dan op t ziggo abbo. Wifi bereik is stukken minder en lagere snelheden (tuin heeft geen bereik meer en haalt 40% v d max. snelheid) heb jarenlang ellende gehad met wifi dekkingen en diverse providers en modems + routers + boosters gesleten. sinds wij verhuisd zijn (1,5 jaar geleden) heb ik een TP link X60 deco (3 units) mesh systeem aangeschaft en daarmee was alle wifi gezanik definitief verleden tijd. Heb voordat we gingen verbouwen 2 UTP kabels Cat6 getrokken naar de meterkast tot aan de modem (ziggo). 1 kabel door de gang en door de muur zo t TV meubel in naar de HoofdDeco. De Kabel gaat daar in een gigabit switch en vanaf de switch gaat er een Utp naar de Deco. ( na installatie van tmobile dmv de t54 Heb ik een utp op deze switch sangesloten met een laptop en haal dan bijna 1gb/sec) De andere UTP kabel vanuit de meterkast gaat naar boven waar op de 1e verdieping een andere Deco unit staat die op deze kabel aangesloten zit. Vanuit deze deco loopt er een UTP naar een switch en vanuit poort 2 van de Deco loopt een Cat6 utp direct naar de Deco op de zolderverdieping. De Ziggo modem werd door monteur destijds in Bridgemodus gezet en de deco ingesteld als accespoint. Het resultaat is perfecte wifi door het hele huis en van de 400mb sec trok ik altijd rond de 300-350 mb/sec en kon ik gemakkelijk in de tuin op de wifi. Nu heeft de monteur van T mobile alles geïnstalleerd en nadat hij dus vernam van mij dat ik een mesh systeem had heeft hij de wifi uitgeschakeld want immers is er geen bridge modus indersteuning op de zyxrl t54. In principe werkt het allemaal wel maar qua prestaties is het allemaal niet zoals ik ervan verwacht had! De wifi is zwak qua signaal en heb niet overal dezelfde dekking in huis, waaronder zelfs in de tuin geen dekking. Verder viel me op dat ik ook staand naast de deco dat ik max 450 mb/sec pak op de speedtest terwijl voorheen ik van de 400 mb echt 390 mb gemakkelijk haalde. Ik heb de deco nog steeds als accespoint staan en verder is alles hetzelfde zoals hierboven geschreven. Wat kan ik nou het beste doen om mijn deco x60 optimaal te kunnen renderen? Kan ik de utp van de mediaconverter direct in een gigabit switch met vlan ondersteuning stoppen en dan de modem en mijn 2 utp’s van die naar ze deco opstelling loopt in de switch stoppen en deco opstelling als accespoint laten werken? Ben eff helemaal de weg kwijt en hoop dat iemand mij eff op weg kan helpen. Alvast bedankt!
Buitenlands IP Adres, Geen Nederlandse streamingdiensten mogelijk
Beste medewerkers, Na twee keer bellen kan onze klantenservice via de telefoon ons niet helpen. Laatste poging om dit via de forum te doen. Momenteel kunnen wij op verschillende apparaten (PC, Telefoon, Smart TV) niet op Nederlandse Streamingsdiensten zoals: NPO, NLZiet, Videoland. Zij geven het volgende aan: NLZiet I got an error when visiting id.nlziet.nl/connect/authorize?redirect_uri=https%3A%2F%2Fwww.nlziet.nl%2Faccount%2FCallbackOidc&client_id=customer-site-identity&response_type=code&state=cARfhkGdnB8GOXegl6kqbLk-tsz_Latam2aW3tkiJaeBi9ydPA8Akvf1zgWqJMimk2jWZHyYVGiHOZyQztheoyyFGVW1UdIvTarGy9m7PO4u11RX8Hr_WDGCG2lrXj_IH-Hq6LJUItzcjFp6OEUOTwoU748&scope=IdentityServerApi%20customersite%20openid&code_challenge=ShsNTeeF_Fi61vcVRufeBvK5ETGKCuM2mwTMd7UbxSc&code_challenge_method=S256. Error code: 1020 Ray ID: 7832b5cd3efab89a Country: CA Data center: ams07 IP: 31.20.239.238 Timestamp: 2023-01-02 10:11:21 UTC Videoland Deze video kan niet worden afgespeeld vanaf je locatie NPO Vanwege uitzendrechten is het niet mogelijk om deze uitzending buiten Nederland te bekijken. We verwijzen je graag door naar de livestream van BVN. BVN toont een uitgebreide selectie van de tv-programma's van NPO. We hebben verschillende sites bekeken over onze IP adres en die geven het volgende aan: https://whatismyipaddress.com/ - Apeldoorn https://www.whatismyip.com/ - Apeldoorn Maxmind.com - Canada North VPN - Canada https://centralops.net/co/DomainDossier.aspx - geeft Leiden aan Ripe geeft Tmobile aan We hebben al geprobeerd om via mobiele netwerk te bekijken, dat lukt. We hebben geen VPN, en andere streamingsdiensten buiten Nederland werken wel (netflix). Wie kan ons hier bij helpen!?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen