PS5 verbindingsproblemen bij Fortnite

  • 19 February 2024
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Sinds we zijn overgestapt naar odido hebben we problemen met de verbinding van de ps5 als we bijv. Fortnite spelen is het heel erg aan het haperen en geeft de game aan dat de verbinding slecht is. Ik zag dat meerdere mensen hier last van hebben, is dit op te lossen met een firmware update? UPnP settings zijn allemaal juist, ps5 geeft Nat type 2 dus vraag mij af waar het probleem zit. De ps5 is verbonden via wifi maar het signaal is sterk genoeg om zonder problemen te kunnen gamen.

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @brenda_scheepers1993, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog gepushed zal worden naar het modem! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @brenda_scheepers1993, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik zal vragen aan onze expert @Tommie van Odido of hij de firmware update kan pushen op het modem: gaat dit lukken @Tommie van Odido en zo ja: is dit de juiste oplossing in dit specifieke geval? Thanks alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @brenda_scheepers1993, ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware vandaag nog gepushed zal worden naar het modem! 

Dank je wel! Hopelijk lost dit het op!

Reputatie 7
Badge +9

De firmware is geupgraded @brenda_scheepers1993! Kan je mij een terugkoppeling geven of het opgelost is? 

@Tommie van Odido het lijkt nu opgelost te zijn! Internet is ieder geval stabieler. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +4

Super, dat is heel mooi nieuws @brenda_scheepers1993! Geniet van je Playstation en bovenal van Fortnite! 😃

Ha Tommy, 

 

ik heb ook update problemen bij Fortnite sinds aansluiting van glasvezel en overstap van ziggo naar Odidio. Denk je dat de firmware aanpassing van het modem voor ons ook de oplossing is? Kun

Reageer