Beantwoord

foutcode HUENEME - NEGEV

  • 11 March 2024
  • 9 reacties
  • 61 Bekeken

k krijg sinds ik bij odido zit een foutcode bij starten van call of duty.(networking failed to start reason: HUENEME - NEGEV)
Nu lees ik Dat dat verholpen kan worden met eeN update?

Klopt dat?

Groet

Bas

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 11 March 2024, 15:46

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ponsteen, dit klopt helemaal! Ik heb je direct op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen, deze zal spoedig naar je gepusht worden. Zodra het modem kort internetverbinding verliest weet je dat de update gedaan is en zul je deze melding niet meer krijgen. 

@Nora van Odido zou u mij ook op de lijst kunnen zetten? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@NSAtta Tuurlijk! Ik heb je gelijk op de lijst gezet, ik verwacht dat je de update later vandaag zult ontvangen. 

Graag zou ik ook de firmware update ontvangen. Ik heb dezelfde storing.

Graag hoor ik wanneer deze update uitgevoerd is

Reputatie 6
Badge +2

@Patrick1976 Je staat op de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag of morgen ontvangt. Hoe laat dit precies gebeurd durf ik niet te zeggen. 

Hallo,

 

ik heb ook sinds kort glasvezel internet en heb nu het HUENEME - NEGEV probleem.

zouden jullie mijn modem ook een update kunnen geven.

 

Ik wil ook graag op die lijst…..zelfde probleem hier! Gek genoeg dat het via mobiel hotspot wel lukt……maar ja, ook ik wil heeel graag die update

Enig idee hoe lang ik moet wachten voor die update?

Reputatie 6
Badge +2

@Melchior76 @miguel_94  Ik heb jullie op de lijst gezet! Ik denk dat je de update later vandaag of morgen zult ontvangen. 

Reageer