Skip to main content
Beantwoord

Netwerk fout cod 2 ps4

  • 9 februari 2024
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, 

 

Kan iemand mij helpen. Bij het willen spelen van call of duty mw2 op de ps4 krijg ik de melding: networking failed to start, heuneme negev. Open forwarding al geprobeerd helaas zonder succes. Upno uitgezet maar ook zonder succes.

Kan iemand mij helpen. @Sven-Odido 

 

Groet robert

Beste antwoord door stevencro

Hi Robert, 

Check even goed of Upno ook echt uit staat. Beide check-boxen moeten namelijk uitstaan. De router slaat dit niet altijd goed op. Herstart ook even je router voor de zekerheid. 

 

Wat je verder zou kunnen doen op de korte termijn is je PS4 verbinden met de hotspot van je telefoon. Zorg er voor dat je PS4 dat soort netwerken ook toont bij beschikbare netwerken. zodra je ps4 internet heeft via je telefoon, start dan het spel op. Je zult zien dat je dan geen netwerk fout hebt. Vervolgens blijf je in het spel maar wijzig je de internet instellingen terug naar je wifi/kabel. Ga nu weer terug naar het spel en het spel zal opnieuw verbinding maken met de cod servers, maar dit keer zonder de heuneme negev error. Laat maar weten of dit heeft gewerkt. 

Gr,

Steven

Bekijk origineel

3 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2024

Hi Robert, 

Check even goed of Upno ook echt uit staat. Beide check-boxen moeten namelijk uitstaan. De router slaat dit niet altijd goed op. Herstart ook even je router voor de zekerheid. 

 

Wat je verder zou kunnen doen op de korte termijn is je PS4 verbinden met de hotspot van je telefoon. Zorg er voor dat je PS4 dat soort netwerken ook toont bij beschikbare netwerken. zodra je ps4 internet heeft via je telefoon, start dan het spel op. Je zult zien dat je dan geen netwerk fout hebt. Vervolgens blijf je in het spel maar wijzig je de internet instellingen terug naar je wifi/kabel. Ga nu weer terug naar het spel en het spel zal opnieuw verbinding maken met de cod servers, maar dit keer zonder de heuneme negev error. Laat maar weten of dit heeft gewerkt. 

Gr,

Steven


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 februari 2024

Super bedankt. 

 

Alles werkt weer. Modem had inderdaad de gewijzigde instellingen niet onthouden. 

 

Bedankt voor de hulp


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 maart 2024

Ik heb een zyxer modem. Ik kreeg van een medewerker te horen NAT en PNP uit te zetten...geen idee waar ik dat kan vinden in het menu van de modem...help


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen