Alles over het mobiele netwerk van Odido!
Recent actief
Ben al dagen bezig om jullie te bereiken echter de chatbox en telefonisch zijn jullie niet te bereiken.Heb vandaag moeten vrij nemen om dit op te lossen. Blijkt dat mijn simkaart geblokkeerd is voor bellen en sms en door malware.Link odido.nl/verwijder-malware doet het niet.Heb telefoon opgeschoond .A.u.b. mijn sim deblokkeren
Hi, I am having some trouble using roaming outside of the Netherlands. Roaming is on, I've restarted my phone, and I've reset my network but nothing is working. If I try to manually connect to a local provider (Italy) it says it can't connect. I want to check if roaming is blocked on my odido account but I can't log in because I can't receive a code through SMS. I also can't call customer service… Any help would be amazing!! Thanks :)
Het werkt niet na activatie en ook werkt mijn fysieke nog.
Hallo, ik dacht gisteren esim op mijn smartwatch in te stellen, maar blijkbaar had ik daar iets anders voor moeten hebben. Nu probeert mijn telefoon gebruik te maken van de esim en is mijn gewone simkaart buiten gebruik. De esim werkt echter niet en nu kan ik niet meer bellen niks. Ik probeer sinds gisteren hulp te krijgen maar krijg nergens reactie. Via de chat is advies te bellen maar dat gaat natuurlijk niet. Graag zsm hulp, ik ben onbereikbaar als er iets met mijn kinderen is o.i.d. Ik wil de esim ook weg hebben. Ps heb een s23
Sinds de naams verandering kan niemand meer in ons gezin aankopen doen in een app,game etc.We krijgen op ons scherm dat betaling via de mobieletelefoonrekening tijdelijk niet beschikbaar is komt dit nou door de naamsverandering en hoe lossen we dit op?
Na een update van de iphone naar 16.6.1 krijg ik een foutmelding bij mobiele netwerk “er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken”. Ik heb alles al geprobeerd zoals herstellen netwerken, een paar keer herstarten. Ik heb geen backup die ik terug kan zetten. Ik kan nu niet meer bellen ☹️
Sinds kort (afgelopen maandag ontdekt) kan ik alleen noodoproep maken met mijn Nokia 2770 Flip TA-1170. De afgelopen 2.5 jaar heb ik probleemloos gebeld en ge-smst met dit toestel (op de markt sinds 2019). Ik maak gebruik van een prepaid T-mobile abonnement. Er staat voldoende beltegoed op mijn abonnement. De vliegtuigmodus staat uit.Ik heb al gekeken of het probleem aan mijn simkaart kan liggen. Ik heb de T-mobile prepaid simkaart uit de Nokia in een andere smartphone geplaatst. Daarmee kon ik bellen en gebeld worden. Daarnaast heb ik een andere T-mobile prepaid simkaart in de Nokia 2770 gestopt. Ook met die simkaart is er alleen mogelijkheid voor noodoproepen. In de smartphone werken beide T-mobile simkaarten goed. Ik kan met de smartphone bellen, en ik heb geen melding dat alleen noodoproepen mogelijk zijn.Ik heb allereerst Nokia eerst gecontacteerd. Zij gaven aan dat mijn Nokia 2720 Flip was uitgebracht in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). Dit model is ontworpen voor het gesel
Oh wat is het internet toch een prachtig iets! Verbonden zijn 24/7 met elkaar, maar toch brengt dit ook wat vervelends met zich mee.. irritante reclames, websites staan er bom vol mee. Zoek je iets op Google, kom je op een website uit waar je ineens 20 reclames moet wegklikken voor je iets kan lezen. Hiervoor heb ik een oplossing gevonden zonder dat jij een app hoeft te installeren op je telefoon. Om gebruik te maken van deze gratis adblocker moet je de volgende stappen volgen. Ik heb zelf een Samsung dus een Android dus laat ik je deze stappen zien. Waarschijnlijk werken deze stappen ook voor iPhone. Ga naar de instellingen van je telefoon Klik op "Verbindingen” Klik op "Meer verbindingsinstellingen” Klik op "Privé DNS” Deze staat op "Automatisch” klik op "Hostnaam van privé-DNS-provider” Vul het volgende in in het veld dns.adguard.com Klik op "Opslaan” Wanneer je hebt opgeslagen is de adblocker meteen actief en zie je geen advertenties meer op het web. Helaas werkt deze tool niet vo
Hallo ,Vandaag aangekomen in Turkiye. Wat ik al hebben gecheckt;-We hebben beiden geen blokkade vanwege betaalachterstand-We hebben beiden geprobeerd handmatig een netwerk uit te kiezen (Orange, Movistar o.i.d.), dit werkt niet-We hebben de toestellen opnieuw opgestart, dit werkt niet-Dataroaming staat gewoon aan Als ik ga chatten met de chatbot, kan ik uiteindelijk geholpen worden door een medewerker, welke wij zelf moeten bellen. Maar dit kan dus niet want we hebben geen bereik!! Kortom geen bereik te krijgen met de klantenservice!
Ik heb een eSIM aangeschaft en wil deze activeren. Heb niet de mogelijkheid om een sms te ontvangen op de oude simkaart. IDIN mogelijkheid (en met twee verschillende banken geprobeerd) heb ik wel, maar zodra ik door de controle heen ben kom ik steeds op een pagina waarop staat Er ging iets mis. Graag een oplossing
Hallo,mijn vader heeft een 2g simkaart en toestel maar nu is 2g dus opgehouden. Nu wil ik een nieuwe simkaart voor hem bestellen maar het wilt maar niet lukken. Vorige week met een adviseur gechat maar die kon het verzoek niet doorzetten omdat er technische problemen waren. Ik zou daarom gecontacteerd worden maar dat is niet gebeurd (nog). Via mijn omgeving kan ik het ook niet aanvragen omdat mijn account was opgeheven. Opnieuw registreren kan niet omdat de huidige sim te groot is voor een nieuw toestel en het oude toestel dus niet meer ondersteund wordt. Chatten lukt ook niet omdat de adviseurs telkens bezig zijn.Lang verhaal kort: mijn vader is nu al een lange tijd niet bereikbaar, hoe kan ik een nieuwe 3-in-1 simkaart aanvragen voor hem als alle wegen afgesloten lijken te zijn?(ps de afleveradres is anders dan de woonadres)
Ik heb een blokkade op mijn simkaart wegens een ‘betalingsachterstand’. Maar die heb ik niet. Heb nu al bijna twee weken geen netwerk. Ik kan jullie klantenservice niet bellen en de bot helpt mij ook niet verder. Help!
Hallo, Via de nieuwe portal wil ik een locatie aanwijzen waar de dekking van 3G en 4G nagenoeg niks is. Ik zoek keurig de exacte locatie op, klik op de knop Melding maken, en dan opent een nieuw scherm met de melding dat ik de exacte locatie moet opzoeken en op de knop moet drukken.Ik heb het met meerdere browsers geprobeerd, maar telkens hetzelfde resultaat.Hoe kan ik alsnog de locatie doorgeven waar het netwerk amper dekking heeft?
Nieuwe telefoon, bij verlengen abonnement. Gekozen voor eSIM. Correct gedownload (Geeft alleen wel T-Mobile aan i.p.v. Odido, terwijl mijn oude simkaart wel al odido aangeeft).Lukt alleen nu met geen mogelijkheid om de sim te activeren. Er is geen optie om dat te doen als ik via de app naar sim instellingen ga. En als ik door de chatbot wordt verzocht om op “eSIM activieren” te klikken dan krijg ik deze melding: Ik zie dat er in de andere threads wordt geopperd om naar de winkel te gaan, maar dat is voor mij geen optie omdat ik op vakantie ben. Het liefst zou ik toch niet willen wachten tot na mijn vakantie voor ik krijg waarvoor ik betaal.P.s. oude sim werkt wel nog gewoon
Beste T-Mobile, Ik heb sinds februari al een klacht lopen met geen resultaat ik wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd ik heb een klacht brief gestuurd, meerdere malen gebeld, gechat en in de winkel geweest geen resultaat.Hieronder mijn klachtbrief:Beste T-Mobile, Helaas na gang van zaken voel ik mij genoodzaakt om officieel een klacht in te dienen. Februari heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice over problemen met mijn 5g internet. Dit viel toen af en toe weg. Nu een paar maanden later valt mijn internet continu weg, het gaat om telefoonnummer 06-211Ik heb telefonisch contact gehad met een jongeman die vroeg of ik 1 dag tijden bij wou houden wanneer ik geen internet had. Dit heb ik netjes gedaan en meneer zou de volgende dag rond dezelfde tijd terugbellen. Helaas niet gebeurd. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld en aangegeven dat ik nog niet teruggebeld was, de dame aan de telefoon maakte een notitie voor haar collega dat ze mij moesten terugbellen. Nu 26-06
Ik word vaker gebeld dat mijn account bij een investeringsbedrijf, in dit geval ALL Trade, is bevroren. Let op! Dit komt gewoon vanaf NL mobiele nummers!
Hallo,Webcare en dat chatbot geven aan dat ik hier moet zijn.Ik wil niet horen “we weten het niet” of “het staat nog niet in de planning”. Ik wil een concreet tijdspad horen.Dus: wanneer IPv6, op zowel mobiel als vaste aansluitingen? Of nemen jullie jezelf niet meer serieus als provider? Of is Odido geen provider maar een marketingbedrijf?
Sinds naamswijigingen Tele2 naar Odido, helemaal geen mobiel internet meer op mijn one plus nord
Sinds vandaag werkt Mobiel internet niet meer (regio amsterdam), daarnaast kan ik wel sms sturen maar ik ontvang sms niet van anderen. En ook nu? migratie naar odido.Als ik inlog op mijn email adres dan kan ik alleen nog mijn tv/internet zien maar wel klantvoordeel.Voor tele 2 moest ik vaak dan inloggen met mijn nummer. Maar die mogelijkheid is er niet meer, en ik dacht dat ik vorige keer die twee accounts onderhand ook wel met 1 inlog kon zien.Als ik mijn accounts wil koppelen (dus in mijn tv account inloggen met email en dan tel nr toevoegen) zei hij eerst “dit account is al een ander account gekoppeld, ontkoppel die eerst”.Maar ik zie dus geen manier om nog in dat andere account in te loggen.Nu kan ik wel doorgaan maar bij het invullen van verificatiecode zegt hij “er is een error opgetreden”.Waarschijnlijk ongeveer zelfde issue als wat anderen al hebben gepost, maar ik heb dus ook geen mobiel internet op dit moment.
Ik ben op vakantie in Griekenland ( Corfu) en ik kan niet meer bellen of smsen.
Hoi,Ik kreeg afgelopen zaterdag mijn nieuwe telefoon binnen en de daarbij behorende Esim. Ik voegde deze Esim toe maar merkte dat ik geen bereik had. Na een paar minuten veranderde er niets. Hier moest ik kennelijk voor wachten, maar stom genoeg maakte ik het besluit om de Esim te verwijderen. Later kwam ik erachter dat het niet mogelijk is om het erna toe te voegen. Ik vraag me nu af hoe ik het probleem kan oplossen. Het liefst heb ik zo snel mogelijk weer een nieuwe tijdelijke Esim zodat ik nummerbehoud ermee kan aanvragen.
Ik heb sinds een maand een sim only abonnement van t-mobile. In de gebruiksvoorwaarden staat dat ik daarmee binnen de EU kan bellen en internetten. Echter in Frankrijk kreeg ik geen contact wat ik ook probeerde. Ik heb geen blokkades ingesteld, roaming staat aan enz. Ik kreeg bij de keuze van networkoperators de keuze uit 4 aanbieders (Bouyges, Orange, SFR en Free). die heb ik stuk voor stuk geprobeerd maar allemaal gaven ze als resultaat : Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe. Hoe kan dit? Terug in NL werkte de boel weer naar behoren.
Beste lezers, Weet u of er een datalijst is met datums waarop staat, op welke datum de planning is dat er bv in plaats x de ombouw is van Huawei naar Ericsson.En deze datalijst moet dan wel toegankelijk zijn voor, iedereen.Nu kun je kun je alleen volgen als men doende is met e ombouw en een aan twee weken vooruit kijken.Persoonlijk zou ik graag weten wanneer onze gemeente c.q. plaatsen binnen onze gemeente aan de beurt zijn voor de ombouw.
Signaalsterkte in het centrum van Vathorst is extreem laag( 122db).Verbinding valt regelmatig uit.Waarom geen antenne in het centrum van deze grote nieuwbouw wijk?
Ik heb via mobiel.nl een nieuwe iPhone besteld en daarbij overgestapt naar T-mobile met nummerbehoud. Dit nieuwe abonnement gaat in december in. Ik heb hierbij een e-sim besteld.Ik heb geprobeerd om de e-sim alvast in te lezen, zodat ik deze makkelijk aan kan zetten op de dag dat mijn oude sim niet meer werkt. Ik heb al diverse malen geprobeerd om de QR-code in te scannen, maar ik krijg telkens de melding dat het niet lukt om de e-sim te activeren. Hoe kan dit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.