Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren lukt niet

  • October 4, 2023
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

Goede dag, 

vandaag is mijn nummer overgezet naar e-Sim van T Mobile, als ik de qr code op het kaartje scan werkt het niet. Ook kan ik geen contact opnemen met de klanten service omdat ik niet kan bellen.. 

 

hoe nu verder? Zou graag vandaag zsm weer bereikbaar willen zijn. 

Beste antwoord door Rodolf_A

Hi Rodolf, welkom op de Community! Ik snap dat je snel je eSIM wil activeren en daar help ik je graag bij! Volgens het systeem is deze al actief. Ben je inmiddels naareen van onze shops geweest? Zo niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

 

Gisteren middag nog net optijd naar een winkel kunnen gaan. Daar hebben ze me geholpen door middel van een nieuwe Sim te activeren. Het werkt dus weer.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 4, 2023

Hallo @Rodolf_A 

Ben je misschien in de gelegenheid om langs een Odido winkel te gaan? Daar kunnen ze je direct identificeren en helpen om de eSIM te activeren.

Online vinden er meestal wat extra controles plaats om na te gaan of jij de contractant bent en dat kan wat langer duren.


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • October 4, 2023

Hallo @Rodolf_A ,

De snelste oplossing is een bezoekje aan één van de Odido winkels. Neem al de gegevens en een identiteitsbewijs mee.

Hier kan je een winkel bij jou in de buurt vinden.  Odido in de buurt  (link is klikbaar)


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • October 4, 2023

Mogelijkheid tot een winkel is er wel maar het nadeel is dat ik er tijd voor zal moeten maken. Openingstijden valt binnen bedrijfs uren, ik zit dan zeker de rest van de dag zonder bereik.

ik had met dit bericht gehoopt direct hulp te kunnen krijgen, erg jammer dat dat zo moeilijk is.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 4, 2023

@Rodolf_A 

Zorg dat je klantnummer ingevuld is in je community profiel, een moderator zal hier vanzelf reageren.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Rodolf, welkom op de Community! Ik snap dat je snel je eSIM wil activeren en daar help ik je graag bij! Volgens het systeem is deze al actief. Ben je inmiddels naareen van onze shops geweest? Zo niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • October 5, 2023

Hi Rodolf, welkom op de Community! Ik snap dat je snel je eSIM wil activeren en daar help ik je graag bij! Volgens het systeem is deze al actief. Ben je inmiddels naareen van onze shops geweest? Zo niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

 

Gisteren middag nog net optijd naar een winkel kunnen gaan. Daar hebben ze me geholpen door middel van een nieuwe Sim te activeren. Het werkt dus weer.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rodolf, superfijn dat je geholpen bent door mijn collega's in de shop. Thanks voor het laten weten en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😊