Internet verbinding van goed naar slecht sinds verlengen abbonnement

  • 20 September 2023
  • 10 reacties
  • 191 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sinds het verlengen(15 september) van mijn mobiele abonnement, heb ook ik bijna geen 5G meer(max 2 strepen 5G). De grootste gedeelte van de tijd heb ik enkel  4G, terwijl ik wel voor 5G betaal. Daarnaast geeft de dekkingskaart geen problemen weer, en zou ik dus gewoon 5G moeten ontvangen.

Claims van Odido dat aan het netwerk niets veranderd is klopt gewoon NIET.

De 4G is gewoon traag. Hierdoor overweeg ik om het verlengen van mijn abonnement te beëindigen.

Jullie raken hierdoor al genoeg klanten kwijt, wat gaan jullie hieraan doen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @yanto 

Hoe ervaar je het bereik en mobiele data op andere locaties in Nederland?

Mocht het probleem zich enkel afspelen op 1 locatie dan kan je hier een melding over maken op de dekkingskaart.

Hallo @yanto 

Hoe ervaar je het bereik en mobiele data op andere locaties in Nederland?

Mocht het probleem zich enkel afspelen op 1 locatie dan kan je hier een melding over maken op de dekkingskaart.

Op andere locaties in heb ik ook 4G bereik. Op de dekkingskaart valt niets bijzonders te zien voor mij.

Reputatie 7
Badge +15

@yanto 

Is 4G ook langzaam op andere locaties? Heb je misschien de mogelijkheid om je simkaart in een andere toestel te testen?

Ja ook traag op andere locaties. Heb het net geprobeerd. Heeft niet geholpen. 

Reputatie 7
Badge +15

@yanto 

Misschien kun je eens kijken of het met een nieuwe simkaart beter gaat, deze kan je bestellen in je Odido account of via de app.

Dit zou toch geen probleem moeten zijn? Heb altijd al dezelfde simkaart gebruikt. Zal het zo dan maar even proberen

Nou dat word m niet. Ga toch geen nieuwe simkaart bestellen op eigens kosten omdat jullie je zaakjes niet op orde hebben. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @yanto 

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Mocht het aan je simkaart liggen dan stuur ik je kosteloos een nieuwe op. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 

Hi @yanto 

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Mocht het aan je simkaart liggen dan stuur ik je kosteloos een nieuwe op. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 

Heb het getest maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Het ligt dus niet aan de toestellen.   Groeten

Reputatie 7
Badge +9

Hi @yanto 

Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan stuur ik je kosteloos een fysieke simkaart op. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis. 

Reageer