Skip to main content

Hallo

 

Ik wil een factuur inzien maar dat kan niet omdat het inloggen niet werkt door 2 staps verificatie, die code kan ik niet krijgen omdat ik geen service meer heb. Dit is al een maand zo en wil dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Hi ONC, allereerst van harte welkom op de Community! Bedoel je dat je opeens helemaal geen netwerkverbinding meer? Kijk direct eens op onze dekkingskaart of er problemen of werkzaamheden bekend zijn. Zo niet; meld dan een probleem en vul een duidelijke beschrijving in. Dan pakken onze netwerkspecialisten dit direct voor je op. Kan ik je anders in de tussentijd meer duidelijkheid geven over een bepaalde factuur? Laat me het me dan weten. Ik help je graag verder! 😄


Hi ONC, allereerst van harte welkom op de Community! Bedoel je dat je opeens helemaal geen netwerkverbinding meer? Kijk direct eens op onze dekkingskaart of er problemen of werkzaamheden bekend zijn. Zo niet; meld dan een probleem en vul een duidelijke beschrijving in. Dan pakken onze netwerkspecialisten dit direct voor je op. Kan ik je anders in de tussentijd meer duidelijkheid geven over een bepaalde factuur? Laat me het me dan weten. Ik help je graag verder! 😄

 

Goedemiddag

 

Heb alles geprobeerd, nog steeds geen service. Heb op alle kaarten gekeken, geen storingen niks. Door dat ik geen service heb komt mijn 2 stap verificatiecode niet aan dus kan niet in Mijn Odido om me facturen te bekijken. Ligt ‘t misschien aan me simkaart of iets? Heb hem in andere toestellen geprobeerd en t zelfde probleem komt weer, geen service… 


Reageer