Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geblokkeerd door malware

• 24 september 2023
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Goededag,

Mijn simkaart is blijkbaar geblokkeerd door malware, ik kreeg daar een SMS van. Is het mogelijk dat hij gedeblokkeerd word? Ik kan er via de app niet uitkomen en heb mijn telefoon al opnieuw ingesteld.

Groet,

Dionne

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Dionne-a 

Je geeft aan dat je jouw toestel hebt gereset en dus heb ik de bokkade verwijderd. Zorg er ook voor dat je een virusscanner op je toestel hebt zodat je dit soort blokkades en hogere kosten kan voorkomen. 

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Bekijk origineel

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2023

Hi @Dionne-a 

Je geeft aan dat je jouw toestel hebt gereset en dus heb ik de bokkade verwijderd. Zorg er ook voor dat je een virusscanner op je toestel hebt zodat je dit soort blokkades en hogere kosten kan voorkomen. 

Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 oktober 2023

Hoi ik heb precies hetzelfde probleem

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 10 oktober 2023

Hi @esraaah97 

Heb je jouw toestel ook al gereset en een virusscanner gedownload? Zo voorkom je hoge kosten, want de blokkade is om die reden geplaatst. Als dat zo is zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik de blokkade verwijderen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen