Gisteravond een poging gewaagd om over te stappen van een fysieke simkaart naar esim. Een regelrechte ramp, ik ben hier bijna de hele avond mee bezig geweest. Constant problemen met de app en activatie van de esim die niet werkte. Ik werk meer dan 10 jaar in de IT en meestal zijn dit soort zaken een fluitje van een cent. Uiteindelijk na veel geploeter eindelijk bereik.
Dit heeft naar mijn beleving ook een paar uur correct gewerkt.
Ik probeer net te bellen en zie ik dat ik ineens geen bereik meer heb. Esim is blijkbaar uit het niets geblokkeerd, activeren en of opnieuw toevoegen werkt niet meer.
Nu probeerde ik een nieuwe esim te downloaden en te activeren via IDIN omdat ik geen andere mogelijkheid heb voor verificatie met SMS, geeft de bank ook nog eens aan dat mijn betaalrekening geblokkeerd is omdat mijn simkaart is gewijzigd. Werkt dus niet. Dit is mijn enige telefoon dus ik heb ook geen mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice.
Je zou van een modern bedrijf toch wel mogen verwachten dat de klantenservice ook gewoon online te benaderen valt.
Lekkere eerste ervaring dit met Odido. Zijn er hier toevallig mensen van de klantenservice aanwezig binnen de community?