Skip to main content

Geen service meer

  • 28 september 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo

 

Ik wil een factuur inzien maar dat kan niet omdat het inloggen niet werkt door 2 staps verificatie, die code kan ik niet krijgen omdat ik geen service meer heb. Dit is al een maand zo en wil dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Uitgelichte reactie

29 september 2023

Hi ONC, allereerst van harte welkom op de Community! Bedoel je dat je opeens helemaal geen netwerkverbinding meer? Kijk direct eens op onze dekkingskaart of er problemen of werkzaamheden bekend zijn. Zo niet; meld dan een probleem en vul een duidelijke beschrijving in. Dan pakken onze netwerkspecialisten dit direct voor je op. Kan ik je anders in de tussentijd meer duidelijkheid geven over een bepaalde factuur? Laat me het me dan weten. Ik help je graag verder! ๐Ÿ˜„

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ONC, allereerst van harte welkom op de Community! Bedoel je dat je opeens helemaal geen netwerkverbinding meer? Kijk direct eens op onze dekkingskaart of er problemen of werkzaamheden bekend zijn. Zo niet; meld dan een probleem en vul een duidelijke beschrijving in. Dan pakken onze netwerkspecialisten dit direct voor je op. Kan ik je anders in de tussentijd meer duidelijkheid geven over een bepaalde factuur? Laat me het me dan weten. Ik help je graag verder! ๐Ÿ˜„


  • Auteur
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi ONC, allereerst van harte welkom op de Community! Bedoel je dat je opeens helemaal geen netwerkverbinding meer? Kijk direct eens op onze dekkingskaart of er problemen of werkzaamheden bekend zijn. Zo niet; meld dan een probleem en vul een duidelijke beschrijving in. Dan pakken onze netwerkspecialisten dit direct voor je op. Kan ik je anders in de tussentijd meer duidelijkheid geven over een bepaalde factuur? Laat me het me dan weten. Ik help je graag verder! ๐Ÿ˜„

 

Goedemiddag

 

Heb alles geprobeerd, nog steeds geen service. Heb op alle kaarten gekeken, geen storingen niks. Door dat ik geen service heb komt mijn 2 stap verificatiecode niet aan dus kan niet in Mijn Odido om me facturen te bekijken. Ligt โ€˜t misschien aan me simkaart of iets? Heb hem in andere toestellen geprobeerd en t zelfde probleem komt weer, geen serviceโ€ฆ 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen