Skip to main content
  • 1,362 Topics
  • 8,058 Reacties
1363 Topics
Bereik slecht, datasnelheid naar beneden
Hallo, Ik ben al jaren klant van T-Mobile en naar volle tevredenheid. De mobiele verbinding was altijd erg goed: vaak volle bak bereik en snelheden met 5G van rond de 250Mbps op mijn @Work Unlimited abonnement. Waar ik met T-Mobile vrijwel altijd 4 strepen bereik had, zoals in Hoogezand, Sappemeer en Veendam, is het bereik teruggevallen naar 1 en hooguit twee strepen op mijn iPhone 14 Pro Max. Ook de mobiele snelheden blijven op 5G achter. Ik haal nu een snelheid van 115 Mbps download en een schamele 17,5 Mbps upload, terwijl dit eerst rond de 50 Mbps upload was. Ik merk deze problemen sinds T-Mobile veranderd is in Odido. Er moet dus meer veranderd zijn dan alleen de naam in het balkje. Ik had een nieuwe bestelling gedaan voor een overstap van zakelijk naar privé, maar daar kan ik nog van af zien. Ik wilde Odido daarover bellen, maar al dagen geen gehoor. Ook niet via X of Facebook. Odido beloofde een ‘menselijkere klantenservice’, maar heeft het niveau omlaag getrokken naar slechtste provider van de grote drie. Dat terwijl ik eerst zo tevreden was, dat ik T-Mobile aanraadde bij vrienden en familie. Een netwerkklacht indienen gaat ook al niet, want na een paar karakters kan ik niet verder typen in het formulier. Samenvatting: alles stuk, snelheid slecht en klant ontevreden. Voor de community: hebben jullie ook problemen in Midden-Groningen? En hopelijk leest er hier ook een moderator mee die werk gaat maken van mijn opmerkingen hierboven.
[Realme GT Neo 2] Dataverbinding valt steeds weg
Hallo! Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een vervelend probleem dat ik momenteel ervaar met mijn Realme GT Neo2 (RMX3370). Wanneer ik verbonden ben met het netwerk van Odido, valt de dataverbinding constant weg. Hier zijn de details van het probleem: Wanneer ik via wifi ben verbonden, is er geen enkel probleem. Zodra ik overschakel naar de dataverbinding van Odido, verdwijnt niet lang daarna het 5G (of 4G) icoontje in de statusbalk en valt de dataverbinding vervolgens weg. In de statusbalk zie ik nog steeds de verticale streepjes die aangeven dat ik een verbinding heb, maar ik kan geen internettoegang krijgen. Soms komt de dataverbinding vanzelf weer terug. In veel gevallen duurt dat echter heel lang en valt de dataverbinding vervolgens ook heel snel weer weg. Een tijdelijke oplossing is het geforceerd verbreken van de verbinding met het netwerk door het aan- en uitzetten van de vliegtuigmodus. Na deze handeling wordt de dataverbinding hersteld, maar kort daarna valt deze opnieuw weg. Achtergrondinformatie: Telefoon: Realme GT Neo2 (RMX3370) Software Versie: realme UI 4.0 / Android 13 Dit probleem is ontstaan toen ik van abonnement switchte van de ene telecomprovider naar de andere (T-Mobile --> Youfone). In de veronderstelling dat dat de oorzaak van het probleem was, heb ik niet lang daarna mijn abonnement bij Youfone weer opgezegd en ben ik weer teruggegaan naar T-Mobile. Dat heeft het probleem echter niet opgelost. Heeft iemand anders dit probleem ervaren of heeft iemand suggesties voor mogelijke oplossingen? Ik heb al enkele basisstappen geprobeerd, zoals het herstarten van mijn telefoon, maar het probleem blijft zich voordoen. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen