Waar loop je precies op vast?
Het inloggen op je Odido account dat je geen SMS krijgt van je 2F of het feit dat je IDIN niet werkt?
Het kan omslachtig zijn maar tegenwoordig hebben veel mensen een 2F lopen via SMS ipv Authenticators.
Mocht iemand anders op de een of andere manier een sim kaart onder jouw naam hebben aangevraagd kunnen ze als nog niet zomaar activeren zonder je IDIN in dit geval.
Zodra een persoon met slechte bedoelingen jouw Simkaart zomaar zou kunnen activeren kunnen ze dus ook een SMS ontvangen voor de 2F van vaak meerdere accounts.
Dus ik ben blij dat het omslachtig en blijkbaar moeizaam verloopt.
Zo vaak vragen we tevens ook niet een nieuwe Sim kaart aan toch.
Hallo Deze,
Ik vul email adres en wachtwoord in op het inlogscherm, dan krijg je melding dat er sms wordt verstuurd. Dit is niet mogelijk omdat deze geblokkeerd is in telefoon gesprek met odido.
Dan kun je aanklikken, geen sms ontvangen -} doorverwijzing contact met chatbot
Of authenticatie app, die link werkt niet.
Ik kom hierdoor niet verder.
De iDIN informatie van mijn bank zegt, dat je een qr code moet scannen vanuit het idin logo op betreffende website, die zie ik niet staan.
En natuurlijk staat veiligheid voorop, maar ik heb dit telefonisch aangevraagd, dus dan heb ik al gegevens moeten door geven, dus er is al controle geweest.
Zo blijf je in een cirkeltje rondgaan inderdaad.
Ben bang dat er nu dan niets anders zit als morgen even de klantenservice bellen.
Erg onhandig in dit geval zo inderdaad.
Dankjewel voor de reactie.