Skip to main content

Connection Settings ZTE 5G Ufi APN instellen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Omdat het internet via de UFI niet meer werkte heb ik het apparaat gereset maar nu moet ik de APN opnieuw instellen. Ik heb de benodigde gegevens opgezocht bij Odido maar het lukt niet om het internet werkend te krijgen. Ik begrijp niet wat ik moet doen 😬

Ik ben naar hier doorverwezen door een medewerker van Odido. Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Alvast bedankt!

Uitgelichte reactie

1 juli 2025

Goedemorgen Sanne, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie nu dat het over een zakelijk abonnement gaat. Hier kan ik je zelf niet mee helpen. Anders had ik het graag gedaan. Ik moet je daarom vragen om te bellen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Ze staan vandaag tot 23 uur voor je klaar. Ik weet zeker dat ze je hier meteen bij kunnen helpen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte! ðŸ˜Š

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sanne, van harte welkom op de community. Leuk dat je gebruikmaakt van 4G voor Thuis! Je moet natuurlijk gewoon internet hebben en daar help ik je graag bij. Zet je je volledige naam, klantnummer en/of 097-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Laat je me ook alvast weten welke (binnen- of buiten)router je precies hebt? De code staat achterop de router. Dan volgen we samen een aantal stappen om je weer online te krijgen!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Sanne, van harte welkom op de community. Leuk dat je gebruikmaakt van 4G voor Thuis! Je moet natuurlijk gewoon internet hebben en daar help ik je graag bij. Zet je je volledige naam, klantnummer en/of 097-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Laat je me ook alvast weten welke (binnen- of buiten)router je precies hebt? De code staat achterop de router. Dan volgen we samen een aantal stappen om je weer online te krijgen!

Hi Marciano,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de benodigde gegevens in mijn profiel gezet. Het betreft een Hello business data only abonnement van mijn man. We gebruiken het abonnement voor in onze UFI voor onderweg dus de router heeft er niks mee van doen lijkt mij.

Alvast bedankt!

Groeten,

Sanne 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Sanne, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik zie nu dat het over een zakelijk abonnement gaat. Hier kan ik je zelf niet mee helpen. Anders had ik het graag gedaan. Ik moet je daarom vragen om te bellen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Ze staan vandaag tot 23 uur voor je klaar. Ik weet zeker dat ze je hier meteen bij kunnen helpen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte! ðŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen