Skip to main content
  • 1,363 Topics
  • 8,066 Reacties
1364 Topics
Blokkade op Bluetooth tethering?
Beste leden, beste Odido, Sinds kort weer terug bij Odido. Nu wil het geval, dat ik mijn telefoon via bluetooth tethering, de internetverbinding met de auto laat delen. Dit werkte tot voor kort prima, via KPN. Echter nu ik op Odido netwerk zit, werkt dit maar deels. Ik kan bijvoorbeeld Google Streetview en Google Search probleemloos gebruiken. Echter waar het mij vooral om gaat, is het stukje '’Live traffic'’ en in mindere mate de parkeerinformatie. Deze informatie lijkt geblokkeerd te worden, als ik bluetooth tethering gebruik. Beide services komen namelijk maar niet online. Via een Wifi hotspot werkt het wel volledig, wat mij dan weer bevreemd, al las ik wel elders dat tethering daadwerkelijk via de APN van de provider loop en een hotspot gaat daar weer buitenom. Gebruik ik de werktelefoon met KPN sim, werkt het ook prima, via bluetooth tethering. Gisteren heb ik hiervoor gebeld met de klantenservice. Bijna een uur met deze meneer bezig geweest, hij beet zich er echt in vast. Maar hij kon me zo gauw niets vertellen. Wel de afspraak gemaakt om de simkaart van Odido eens in een ander toestel te proberen. Dit heb ik vanmorgen met een oude S9 die ik nog heb liggen, geprobeerd. Maar ook dan lukt het niet. Ook heeft hij via z'n supervisor een melding naar de technische dienst gestuurd. Maar in afwachting daarvan dacht ik, wellicht weet men het online wel of is een e-Sim wellicht de oplossing.. Ben benieuwd! Vast dank.
Geen mobiel bereik op mijn werk
Omdat ik klaar ben om constant naar de klantenservice te moeten bellen en voor mijn gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Hoop ik zo een medewerker te kunnen bereiken die mijn probleem (en van mijn collega’s) kan oplossen. CASE-NUMMER: 73798811 Recentelijk nam ik een een abonnement van Odido. Sindsdien kan niet bellen of gebeld worden vanaf de plek waar ik werk. Zo nu en dan komt een beller er toch door heen, maar hapert de lijn of word die zelfs verbroken door het bereik. Alsof de wind dan net even goed staat en het bereik wel aankomt. Het duurde even voordat ik wist waar dit aan lag. Na rond vragen blijken een aantal collega’s, die odido hebben, hetzelfde probleem te hebben. Als collega’s mij notabene in hetzelfde gebouw mij bellen kunnen ze mij ook niet bereiken. Dit heb ik al aangegeven op de dekkingskaart. Hiervan kreeg ik bericht dat er contact met mij opgenomen zou worden. Natuurlijk belde de werknemer vorige week woensdag, op de tijd dat ik aan het werk was. Ik krijg dan wel (meestal) netjes een sms als iemand mij probeerde te bellen. In de avond belde ik daarom terug naar de klantenservice om vervolgens na wachten een medewerker te kunnen spreken, om daarna weer in de wacht te worden gezet. Met als klapper op de vuurpijl het telefoongesprek word afgebroken. Vrijdagochtend belde ik opnieuw en stond de medewerker mij netjes te woord. Maar de afgesproken tijd dat de medewerker over deze zaak mij terug zou Bellen (Maandagochtend), is niet nagekomen. En ik wil dat hier toch naar gekeken gaat worden omdat ik zo niet bereikbaar ben voor collega’s en klanten die ik te woord moet staan. Dat geld ook voor mijn collega’s, dit is dus niet een probleem dat alleen bij mij is, maar ook bij andere.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen