Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Ik ben jongst leden verhuist naar een tijdelijk onderkomen en heb daar geen WiFi en ben afhankelijk van 4 g. alleen zijn de wanden van sandwich panelen en heb bijna geen of geen bereik binnen. Welke oplossingen zijn er?Gr.
Ik heb mijn contract verlengd vorige maand december met nieuwe toestel, gelijk na een week heb ik een e mail van post nl met tijdstip and dag van bezorgen maar staat bij de e- mail leverancier is stay connected, wie zijn stay coneccted? ik heb geen idee daarbij later op de dag van bezorgen . Ik heb een e-mail ontvangen van PostNL waar in staat dat ze de telefoon op 31/12/2021 op mijn adres hebben geleverd met een handtekening die ik niet ken, het vreemde was dat ze zeggen dat we het hebben geleverd, maar ik was gewoon thuis en niemand heeft aangebeld op die dag nu zijn we een maand verder en ik heb mijn telefoon nog steeds niet binnen gekregen en bel ook elke dag naar t mobiel en hun antwoord is steeds hetzelfde sorry we zijn nog bezig met een onderzoek. terwijl dit hun eigen fout en verantwoordelijkheid is om zulke soort pakketten met legitimatiebewijs en handtekening van die ontvanger te moeten ondertekenen: Laatste update was vandaag om nog 5 werk dagen te wachten om verder te onder
I requested a subscription with number portability. The portability is done, and I cant use the old SIM anymore, but I didnt receive the SIM yet. So I cant use my phone. How can I solve this? I cant call and the bot chats are useless..
Na meer dan 15 jaar klant te zijn is mijn prepaid nummer ontnomen. Sinds de corona tijden heb ik mijn prepaid nummer tijdelijk niet gebruikt, er stond gewoon tegoed op en het was verbonden aan talloze accounts. Omdat whatsapp geen ‘geld kost’ maar je wel gewoon dat nummer kan gebruiken merkte ik er weinig van.binnen enkele dagen had ik door dat het nummer was opgeheven. Ik probeerde tevergeefs te bellen met t-mobile, maar het enige wat ik te horen kreeg is ‘jammer dan’ in iets meer woorden.ik wil mijn nummer terug, niet alleen omdat ik deze al super lang heb, maar ook omdat ik een enorme hoeveelheid diensten hieraan heb verbonden.een smsje omdat het tijdelijk niet gebruikt is (nogmaals dank corona) is absoluut onvoldoende en naar mijn mening een dikke middelvinger naar mij als klant om te waarschuwen. Als ik bel moet ik mijn adres opgeven en jullie hebben mijn mail adres! Absoluut een dieptepunt in klantenservice!@T-Mobile pas deze policy aan, en probeer svp mijn nummer te herstellen.
KlaarIk ben het echt zat Ik heb al 2 winkels van tmobile 4 keer bezocht .Ik zat minstens 300 min aan de lijn te wachten om telefonisch de klantenservice te bereiken. Niemand kan of wil me helpen.Ik zit nu 2 dagen zonder verbinding omdat niemand mijn simkaart kan activeren. Voor mijn werk , ziekenhuis en mijn advocaat ben ik niet bereikbaar. Als mijn simkaart niet binnen 24 uur geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben en de service wat ik daarvoor betaal ook ontvang. Dan zie ik geen andere oplossing dan mijn rechtsbijstand inschakelen en de contract met tmobile nietig te verklaren. Ik heb nu 2 simkaarten van 2 verschillende winkels van tmobile maar beide doen het niet. En genoeg is echt genoeg. En trouwens. De medewerker van bol Ferdinand straat filiaal zegt tegen mij . Ik kan niks doen ik ben niet tmobile .Ik werk alleen voor ze. Echt waardeloos provider met waardeloos klanten service
Hallo, Mijn Sim-Only contract loopt bijna af, als ik het goed heb is 27 mei de afloopdatum. Nu wil ik denk ik aan het einde van deze maand de resterende maanden afkopen en mijn contract vroegtijdige opzeggen om over te kunnen stappen. Nu wou ik even weten hoeveel het in totaal zal kosten om de resterende maanden af te kopen, en verder wou ik ook weten of ik ook mijn nummer kan behouden zodat ik die kan meenemen als ik overstap.Bedankt alvast voor de hulp.
Hallo,Ik ben onlangs verhuisd naar Denemarken en zou nu mijn mobiele contract willen opzeggen. Moet ik een bewijs van inschrijving opsturen zodat dit zonder kosten kan?Mijn contract loopt nog tot Juli 2023, maar ik kan het hier niet gebruiken omdat T-Mobile dan extra roaming kosten gaat berekenen (bovenop mijn bundel die ik maar voor 5% gebruik of zo...)Met vriendelijke groeten,Cindy
Wat kost bellen naar Mexicaans nummer vanuit Mexico? Op de site vind ik alleen maar informatie over bellen naar NL vanuit Mexico. Ik heb al 20 min geprobeerd een antwoord te krijgen van die chatbox maar helaas. Ook vind ik geen e-mail adres waar ik naar kan mailen, alleen een nummer waar ik naar kan bellen maar dat is dus giga duur vanuit Mexico. Erg frustrerend om zo lang bezig te moeten zijn voor het antwoord te krijgen op zo’n simpele vraag.
Laatst heb ik de samsung galaxy watch 4 gekocht en tot mijn verbazing kon ik daar de t-mobile app op downloaden. Helaas wil de app op mijn horloge niet verbinden met die op mijn telefoon. Als ik de app op mijn horloge start staat "open de T-Mobile app op je telefoon” als ik hem dan open op mijn telefoon gebeurt er niks. Ik vond ook geen istelling op mijn telefoon app. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
In de winkel is mij verteld dat ik via de klantenservice ook een permanente blokkade kan aanvragen voor premium nummers. Dit kan ik dan ook niet meer zelf aanpassen via My T-Mobile. Ik kan me herinneren dat ik dit een paar jaar geleden ook heb gedaan. De medewerker op de chat zegt dat zoiets niet kan, wat ik betwijfel. Wie kan mij hiermee helpen?
Hello, I got a message today that my subscription was renewed but now I cannot log in anymore into the app. I’ve reset the password 4 times yet it’s still not working in the app but it’s working on my laptop.Can someone help?I tried to login with both username (phone nr) and e-mail as username but still no luck.
Ik heb een nieuw abonnement nodig om een webcam te laten draaien op het strand. Dat gaat per strandseizoen. Kan ik het in de wintermaanden on hold zetten? En kan ik direct 10 GB krijgen, dan hebben we direct genoeg
Ik kan niet tinloggenmaak net een account aan zodat ik kan zien wanneer me tel komt maar hij blijft zeggen uw gebruikersnaam of wachtwoord is fout.
Sinds gisteren word ik gebeld door onbekend 06-nummers waarvan de eerste 4 cijfers (muv 06) identiek zijn aan mijn mobielnummer. Vanmiddag kreeg mijn vriendin te maken met iets soorgelijks, alleen dan waren de eerste 4 cijfers van de beller belijk aan haar nummer. In beide gevallen is niet opgenomen. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
Mijn toestel is defect en ik mag pas in november verlengen. Nu kan ik voor de optie Early renewal gaan, maar vind het best prijzig om ruim 70 euro extra daarvoor te betalen. Ik ben nu al meer dat 12 jaar bij T mobile en vind dit eerlijk gezegd niet echt klantvriendelijk. Zijn er andere opties?
Hallo, Het is mij totaal niet duidelijk of ik zomaar ergens een Apple watch 7 gps+cell kan aanschaffen om deze vervolgens te gebruiken om te bellen en te internetten via mijn T-Mobile abonnement indien ik een multi/esim heb. Of dat ik perse een apple watch via t-mobile moet aanschaffen. Ik wil er namelijk een in de RVS variant maar deze optie word niet aangeboden door t-mobile. Ook was het mij niet duidelijk of T-Mobile überhaupt de mogelijkheid aanbied om te bellen en te internetten zonder dat je je telefoon bij je hebt. Ik dacht constant van wel en heb veel onderzoek gedaan maar krijg constant andere antwoorden op beide vragen na gebruik te maken van de virtual assistant, de chat met collega's, het uit te zoeken op de t-mobile site zelf en wat Apple zelf zegt op hun site. Vandaar dat ik nu hier beland ben. Ik hoop dat iemand mij alles wat duidelijker kan maken. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,Bekir Celebi
Mijn moeder heeft een Samsung telefoon zonder abonnement (waardeert gewoon nog handmatig op). Nu wil ik voor haar een galaxy watch 4 kopen. Maakt het uit dat ze geen abo heeft? En het kost geen extra internet toch?
Hallo, Van de zomer werd ik gebeld door T-Mobile, omdat mijn abonnement verlengd zou kunnen worden. Na overleg thuis hebben we besloten dit niet te verlengen, maar gewoon door te laten lopen. Het had verder toch geen voordelen om een abonnement te nemen t.o.v. door laten lopen. Het enige wat ik gevraagd had is om visual voicemail eraf te halen (dat is ook gebeurd). Nu willen we overstappen naar een andere provider blijkt dat het abonnement toen voor 2 jaar verlengd is, wat ik dus totaal niet wilde. Klantenservice gebeld verhaal uitgelegd en ik zou teruggebeld worden, want ze zou wat gaan uitzoeken. Na een dag niks gehoord te hebben, toch zelf maar weer gebeld. Krijg je natuurlijk iemand anders, maar die zou vragen of de desbetreffende persoon terug wilde bellen. Dat is een paar uur later dan ook gebeurd, ze was vergeten terug te bellen! Antwoord dat ik kreeg was: Nee ze kunnen niks doen, want er was een email ter bevestiging gestuurd volgens het systeem en daar had ik toen maar op moe
Hi, mijn apple oplaad kabel die ik minder dan een half jaar geleden bij mijn telefoon gekregen heb is ineens stuk. Apple bied hiet 1 jaar garantie op. Moet ik hiermee naar Apple of kan ik dit ook in een t-mobile winkel oplossen?
Hello,With unlimited calling and internet - would the UK still be considered free to call or are they now outside of Europe?Thank you
Vandaag 13 pro opgehaald en alles overgezet van 11 pro, so far so good.Vervangende e-sim aangevraagd en nu krijg ik bij het scannen van de QR code, dat installeren niet mogelijk is. Iemand een idee?
Hallo, wij hebben 3 weken last van stil staan beeld en valt af en toe weg . op de dag gaat het meestal wel. s avonds tussen 18.30 en 22.00 is het het ergst. hebben 4G 150MBIT en een router huawei b816s voor internet.we hebben hem al al ruim 2 jaar. sinds 1.5 jaar kijken we tv via internet en nooit problemen gehad maar sinds 3 weken wel. de avant 5G heeft een vaste verbinding met de router. kabel vervangen, router verplaatst in huis, alles gereset maar niets helpt. wij wonen in het buiten gebiedt van achterveld en wonen 2.5 km van de zendmast . speedtest gedaan 26 mb .T mobiel gebeld maar konden niets doen voor doen . ligt aan het tv kastje de Avant. heb ik ook al weg gehad nieuwste software er in heeft een dag bij een ander gedraaid die glasvezel heeft en geen problemen . wie heeft de oplossing voor ons ? vrg gerard
Op 9 december kon ik - in de app onder instellingen > blokkades - allerlei blokkades instellen. Ik kan ze nu echter niet meer verwijderen: er volgt een foutmelding …Kan dit opgelost worden?
LS,Ik heb sinds vorig jaar een 4g voor thuis extra snel abonnement, maar sinds die upgrade van 4g voor thuis naar extra snel, heb ik de extra snelheid nog niet echt gemerkt. Ik heb inmiddels al geheel vervangende apparatuur gehad, waarvoor dank, maar het helpt nog steeds niet.Afgelopen weekend heb ik de buiten antenne naar het dak verplaatst om zo de ontvangst te verbeteren, maar ook dit helpt de snelheid niet omhoog. Ik kan vanaf die plek de mast met blote oog zien. Het zal fysiek 1km zijn.Wat zou ik verder nog kunnen doen? Wat gegevens:Signal Strength: -45 dbmRSRP: -73 dBmRSRQ: -7 dBSINR: 8 db (fluctueert tussen 4 en 10)De reguliere snelheid is rond de 25Mbit. Soms wat hoger naar 35mbit. Twee weken terug een keer 70 en zelfs 95 gemeten, maar dat was blijkbaar eenmalig. Koen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.