Goedendag,
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Galaxy watch 4 classic LTE, besteld via T-mobile zelf i.c.m. de multi sim.
Nu krijg ik vrij snel (bij geen gebruik van de watch ongeveer na 2 minuten) na het loskoppelen van mijn telefoon en dus volledig over op de multisim functionaliteit een melding dat hij oververhit is, telefoongesprekken voeren lukt niet want dan komt na10 seconden bellen al deze melding en wordt de oproep afgebroken en gaat hij in vliegtuig modus.
Naar mijn weten is dit internationaal een bekend probleem geweest maar was dit voornamelijk het geval wanneer iemand het toestel een eigen los abonnement gaf met eigen nummer. Het blijkt dat het telefonie netwerk bij galaxy watches een signaal moet uitzenden met net even andere waardes. Je zou aannemen dat T-Mobile dit al doet maar kan het zijn dat jullie dit niet toepassen of dat er bij mij iets niet goed staat en het bij t-mobile in het netwerk systeem niet bekend is dat deze multi sim op een galaxy watch wordt gebruikt?
Zijn online genoeg artikelen over dit bekende probleem te vinden, eventueel kan ik wat bronnen aanleveren die jullie wellicht in de goede richting helpen.
Bedankt alvast,
Groeten,
Melvin1989