Skip to main content

Wij zijn met twee abonnementen overgestapt van Tele2 naar T-Mobile. Op advies van de winkel hebben we unlimited data aangezet ivm de vakantie. Zoals daar uitgelegd konden we het daarna meteen downgraden naar een veel lager abonnement.

Het duurt allemaal langer dan verwacht, en pas in oktober gaan de abonnementen geactiveerd worden. Inmiddels is onze vakantie allang voorbij en willen we dus een abonnement met minder data. Omdat de abonnementen nog niet actief zijn kan ik ze niet toevoegen in de T-Mobile app en dus ook niet wijzigen. 

 

Kunnen jullie dit voor ons regelen.

Hallo @ViHe 

Je hebt nu een unlimited Tele2 abonnement die je wilt verlagen? Daarvoor zou je bij Tele2 moeten zijn.

Of misschien kun je het regelen via de app?


De app lukt helaas niet omdat de nummers nog niet overgenomen zijn. 


@ViHe

Heb je nu unlimited op je Tele2 simkaart? Dan zou je bij Tele2 moeten zijn.

Of heb je unlimited op je T-Mobile simkaart met een tijdelijke nummer? Je kan dan het abonnement koppelen met het tijdelijke nummer en bij abonnement & instellingen je bundel gratis downgraden.