Skip to main content
Beantwoord

Niet meer mogelijk via t-mobile.nl bij de facturen te komen van mijn GDM abonnement

  • 3 September 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Sinds de klantportalen zijn vervangen door een nieuw systeem kom ik niet meer bij de instellingen en facturen van mijn mobiel abonnement, ik wordt hoe dan ook doorgestuurd naar mijn t-mobile home abonnement, terwijl ik graag het inzicht van mijn mobiel wil hebben.
Via de Android app kom ik er nog wel bij maar dat is omslachtig om de facturen op te halen en op te slaan in mijn persoonlijk archief.
Kan T-Mobile er voor zorgen dat het allemaal weer gaat werken zodat het ook weer normaal werk?

Hallo @koos75 

Indien de inloggegevens voor home en mobiel hetzelfde zijn dan zou je eens kunnen proberen om het wachtwoord voor 1 account te wijzigen en dan inloggen met de gegevens voor mobiel.


Dat heb ik al geprobeerd en dat werkt niet!

Wat wel werkt is het e-mail adres van mijn t-mobile thuis account te wijzigen, daarna kon ik weer inloggen op mijn mobiele account, dit is een hele stomme fout in jullie systeem en het lijkt me dat jullie ontwikkelaars dit moeten oplossen, ik gebruik liever een e-mail adres zodat alles op een plaats binnen komt.


Wat wel werkt is het e-mail adres van mijn t-mobile thuis account te wijzigen, daarna kon ik weer inloggen op mijn mobiele account, dit is een hele stomme fout in jullie systeem en het lijkt me dat jullie ontwikkelaars dit moeten oplossen, ik gebruik liever een e-mail adres zodat alles op een plaats binnen komt.

De ene klant ervaart helaas problemen terwijl de andere klant geen problemen heeft. Wanneer je mobiel en thuis accounts samengevoegd zijn, zal dit probleem tot het verleden behoren en is nog maar één login nodig voor beide diensten.

 

Zie ook deze aankondiging van Jason;

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.

 

 

Alles over deze verandering/“verbetering” lees je in dit topic;

 


Reageer