Skip to main content
7884 Topics
Mobiele dataverbruik ondanks wifi
Al 3dgn probeer ik klantenservice te bereiken, maar dat lukt niet vanwege een storing (wat je pas aan het einde hoort als je een heel keuzemenu hebt doorlopen). Ik ben al jaren klant van T-mobile en nooit problemen gehad. Echter op 5 januari kreeg ik een sms dat ik 80% van mijn bundel heb verbruikt, terwijl op 1 jan een nieuwe bundel is ingegaan van 5GB. Mijn gemiddelde verbruik is 2-3GB per maand, dus is het heel vreemd dat in 4dgn ik 4GB verbruikt heb. Daarbij was ik gewoon thuis gebruikmakend van mijn wifi netwerk. Dus is het sowieso raar dat er mobiele data verbruikt wordt. Wifi-assistentie staat uit, ook verversen op de achtergrond staat uit, iCloud en updates alleen bij wifi verbinding, recent geen nieuwe apps gedownload etc. Ik kreeg de melding in de ochtend van de 80% verbruik. Van 1-4jan had ik 304MB gebruikt, wat betekent dat ik in de nacht van 4 op 5jan 3,77GB verbruikt heb. Hoe dan? Ik sliep en iPhone maakte gebruik van wifi netwerk. En zelfs als voor wat voor reden dan ook de wifi uit was geweest, is het een bijzonder hoog verbruik voor een telefoon die op een nachtkastje ligt. Ik weet dat velen zullen zeggen dat er apps op de achtergrond draaien die veel data verbruiken etc etc, maar dat zou toch niet uit moeten maken als ik gebruik maak van een wifi netwerk thuis (geen t-mobile trouwens maar KPN). En nee, hij springt niet op 4G, want heb overal goed wifi bereik in huis. En het blijft vreemd dat dit ‘probleem’ ineens optreedt, terwijl er niets verandert is qua instellingen of apps. Kan iemand dit mysterie verklaren en oplossen?? Gr TdB
Waardeloze service bij levering Apple Watch
Ik wacht al bijna 3 maanden op mijn Apple i Watch serie 7…. En dit keer ligt het niet alleen aan de levertijd want die heb ik uit gezeten.. ik ben zo BOOS!!!! Volgende week 10 januari kreeg ik dan eindelijk mijn horloge na maanden wachten!! En wat gebeurt er nu?? Ik krijg doodleuk een mailtje van AMP dat er toen een storing was en dat ze nu niet langs kunnen komen zijn jullie helemaal gek geworden???? Ik al 100x met T-mobile gebelt en werd elke keer van het kastje naar de muur gestuurd!!! Ik ben bereid om stappen te ondernemen en dit massaal te delen op social media, en dit soort bedrijven helemaal zwart maken … zo ga je nog niet met honden om wat een vuil zooitje zeg.. ik hoop dat je met SPOED tot een oplossing komen.. ik zal het trieste mailtje hieronder zetten WAT EEN WAARDELOZE ZOOI ZEG!!! Beste P.A.L. Grimmelius, Vanwege een storing heeft u een afspraak kunnen maken op 10-01-2022 terwijl dit niet mogelijk was. Helaas kunnen wij die dag niet bij u langskomen en wordt uw afspraak voor die dag uit het systeem gehaald. U ontvangt een mail voor het maken van een nieuwe afspraak.Op mijnafspraak.nl ziet u alle beschikbare keuzes. Omdat we elke aanvraag even belangrijk vinden behandelen we ze ook allemaal zo eerlijk mogelijk en bieden wij géén extra opties aan wanneer u contact met ons opneemt per mail/telefoon. Ons contactcenter kan dus niet afwijken van de mogelijkheden die op de website worden aangeboden.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen