Het nieuwe inloggen werkt niet naar behoren en met regelmaat geeft de app aan dat ik geen gekoppelde abonnement heb waardoor de app onbruikbaar is. Ik kan geen wachtwoord resetten staat elke keer dat de link niet geldig is. App is zo traag dat ik helemaal gek van word.Tijd om over te stappen naar kpn.
Daar is al een bestand topic voor,
gelieve hier een melding te maken
Ik heb tmobile thuis en mobiel. Als ik inlog via de my t- mobile app kan ik dus tussen beide kiezen als ik facturen wil zien. Thuis werkt prima maar kies ik mobiel dan krijg ik een foutmelding. Ben ik ineens niet geautoriseerd. En mag ik deze pagina niet inzien.
Beetje vreemd. Hoe krijg ik dit goed ?
Hoi
Groetjes,
Pharwin
Hoi Pharwin.
Nee ik heb gewoon een abonnement. Ik zal mijn gegevens in een pb sturen.
Fijn dat Mobiel en Thuis eindelijk 1 gemeenschappelijke account krijgen. Ook fijn dat we voor 2FA nu voor het veiligere TOTP protocol (een Authenticator App) ipv SMS kunnen kiezen.
Ik zou graag ook nog Face ID gebruiken op om mijn iPhone in te loggen, maar het activeren mislukt:
- Inloggen met gebruikersnaam & wachtwoord (OK)
- 6 cijfers van TOTP code invullen (OK)
- Nieuwe PIN code invullen (OK)
- Nieuwe PIN code nogmaals invullen ter bevestiging (OK)
- Notificaties uitzetten (geen zin in reclame; OK)
- Terug naar stap 1… (Fout!)
(T-Mobile App 7.1 op iOS 16.0.2)
Met excuses voor het “kapen” van dit topic, maar een nieuw topic starten is opeens niet meer mogelijk...
Uren later werkt dezelfde procedure opeens wel zoals het hoort…
Server issue?
Hi
Wat fijn om te horen dat het inmiddels werkt! Ik vermoed inderdaad dat we te maken hadden met een kleine hickup hadden in het systeem. Vreemd dat je geen nieuw topic aan kunt maken, mocht dit opnieuw het geval zijn, wil je mij dan een DM sturen? Dan ga ik op onderzoek voor je uit waarom dit niet kan. Voor nu wens ik je nog een fijne week toe!
Hoi odido app werkt niet
Hoi odido app werkt niet
Hallo
Ik verneem het graag van je!
Groet,
Pharwin
Hoi heb alles gedaan ik kan alleen facturen inzien de rest geeft ie oops hier ging iets mis verwijderen opnieuw installeren geeft ook zelfde resultaat is thuis internet heb geschat met odido hun zei dat er een storing is maar al 2 dagen is zo
Hoi
Ook op website inloggen ik kan niks zien behalve facturen ik krijg telkens dat er iets misgaat oops er is mis website is niet gevonden
Hi
Hallo
Ik verneem graag een reactie + screenshot of dat het geval is!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.