Skip to main content

Ik probeer al een tijdje mijn mobiel abonnement te koppelen aan de nieuwe app en website, zodat ik kan zien wat mijn gebruik is. Dit is nog niet gelukt omdat ik altijd de zelfde foutmelding krijg van "Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.", maar na een tijdje zul je toch wel denken dat het zal werken. Is er iets wat ik fout doet of werkt het gewoon niet.

Hoi  henk van berlo. Zelfde probleem heb ik ook ik kan mijn app niks in zien behalve facturen telkens geeft ie fout oops hier ging iets mis pagina bestaat niet bla bla ben al week bezig om dit te oplossen 


Hoi Henk, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er nog en Mijn Odido-account aan een inactief 097-nummer gekoppeld stond. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem ongeveer een uurtje om dit te verwerken. Lukt het om zometeen via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen? Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer