Koppelen Abonnement met app lukt niet

  • 11 December 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemiddag! Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn nieuwe telefoon abo en internet thuis.

Pharwin van Odido 5 maanden geleden

Goedemiddag! Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn nieuwe telefoon abo en internet thuis.

Hallo @hildee, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! 

Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Zou je het voor me kunnen proberen toe te voegen via een web/-desktopversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als je daar ook een foutmelding te zien krijgt, ga ik dit voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag! Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn nieuwe telefoon abo en internet thuis.

Hallo @hildee, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! 

Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Zou je het voor me kunnen proberen toe te voegen via een web/-desktopversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als je daar ook een foutmelding te zien krijgt, ga ik dit voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten om het uit te laten zoeken! 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hi Pharwin,

bedankt voor je reactie. Toevallig had ik het beide geprobeerd en kreeg dezelfde foutmelding: er is een tijdelijke fout en niet mogelijk

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hilde, bedankt voor het proberen! Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden. Er stond nog een Mijn Odido-account gekoppeld aan je oude internet-abonnement. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Geef het systeem even een uur en dan zou het moeten lukken een nieu account aan te maken via Mijn Odido registreren. Je kunt dan alvast 1 van je abonnementen toevoegen (mobiel of Thuis). Je kunt deze abonnementen nog niet allebei toevoegen, omdat beide abonnementen niet op exact dezelfde naam staan. Zo zie ik voor mobiel alleen voorletter H., terwijl Thuis op initialen H.H. staan. Deze moeten eerst overeenkomen. Om dit te wijzigen hebben we een kopie van je ID nodig. De snelste manier om deze bij ons te krijgen is via Facebook of Twitter. Je kunt dan vragen om voor mobiel een tweede letter H toe te voegen, of voor Thuis de tweede letter H. weg te halen. Als dat is gebeurd, kun je beide abonnementen koppelen!

Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

oke dat is duidelijk! wat als ik geen facebook of twitter heb?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een mail waar je op kunt reageren met een kopie van je ID. Laat me ook gelijk weten welke voorletters van de twee abonnementen je wil wijzigen. Dan komt het helemaal goed!

Reageer