Hoi, ik ben in mei verhuisd naar Tanzania en om mijn nummer aan te houden heb ik het allerkleinste abonnement genomen bij tele2. Hier in Tanzania ben ik al vrij snel mijn simkaart kwijt geraakt bij wisselen van simkaart. Ik wil nu graag een nieuwe NL simkaart aanvragen. In december kom ik voor een 1-2 weken terug naar Nederland en wil ik graag gelijk bereikbaar zijn. Het is rond kerst dus wil niet dan afhankelijk zijn van naar een winkel moeten gaan om het te regelen. Het probleem is alleen, om een nieuwe aan te vragen of in te loggen waar dan ook heb ik een code nodig die verstuurd wordt naar ... mijn nummer. Zelfde geldt voor facturen openen; lukt niet zolang je niet in je Tele 2/odido app kan , wat niet lukt zonder verificatiecode die wordt gesmst naar het nummer waar je de simkaart van kwijt bent...! Ik word helemaal horendol. De robot chat stuurt me door om iemand te bellen. Maar ik kan alleen bellen via internet/whatsapp, en niet met een normale telefoon. Email wordt nergens geaccepteerd. Alles moet via de app maar daar kom ik niet in zonder simkaart! Zou iemand mij hier mee kunnen helpen? Dit is echt om tureluurs van te worden.
Dank en groet, M.
Beste antwoord door tanzaniamd
Bekijk origineel