op 14 november 2023 heb ik een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement met nummerbehoud. Ik heb nog steeds de simkaart niet ontvangen.
Ordernummer: 203803051
op 14 november 2023 heb ik een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement met nummerbehoud. Ik heb nog steeds de simkaart niet ontvangen.
Ordernummer: 203803051
Hallo
Wat zegt de bestelstatus pagina?
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Hallo
Wat zegt de bestelstatus pagina?
Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.
Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?
Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je misschien een nieuwe opsturen.
Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.
Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?
Dat denk ik wel, ik heb nooit iets ontvangen. Mijn nummer wordt komende vrijdag 15-12 overgezet, dus het is wenselijk dat het voor die tijd is opgelost.
Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.
Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?
Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je misschien een nieuwe opsturen.
Waar kan ik mijn klantnummer vinden? is deze hetzelfde als de ordernummer?
Nee die is niet hetzelfde als je ordernummer. Heb je een contract via de mail ontvangen? Misschien vind je hem daar.
Nee die is niet hetzelfde als je ordernummer. Heb je een contract via de mail ontvangen? Misschien vind je hem daar.
Heb ik al op gekeken, staat geen klantnummer op. En omdat ik de simkaart nog niet heb ontvangen heb ik het abonnement ook nog niet kunnen linken aan mijn account, dus bij mijn account staat ook geen klantnummer.
Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt!
Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald?
Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt!
Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald?
Goedemorgen Marciano,
Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.
Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt!
Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald?
Goedemorgen Marciano,
Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag!
Groetjes,
Pharwin
Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt!
Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald?
Goedemorgen Marciano,
Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag!
Groetjes,
Pharwin
Hallo Pharwin,
Ja het is al gelukt hoor, ik maak al gebruik van mijn abonnement.
Mvg. Pascal
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.