Skip to main content

Hoi, ik heb al meermaals geprobeerd mijn mobiel abonnement op te zeggen (een aantal maanden geleden voor de 1e keer en daarna nog een 1 of 2keer), en heb daarvoor ook al meermaals bevestigingsmails gehad, maar om de een of andere reden loopt mijn abonnement nog steeds door. Ik weet niet of dat komt omdat mijn abonnement eerst onder Tele2 viel.

Ik ben geëmigreerd naar Canada, dus bellen naar de klantenservice kan al snel duur zijn. En krijg een adviseur via de chat niet te pakken. 

Ondertussen, loopt mijn abonnement door, terwijl ik het niet gebruik en nodig heb, dus ik betaal terwijl het abonnement al eerder opgezegd had moeten zijn.

Hi Joan, welkom op de Community en wat gaaf dat je naar Canada bent verhuisd! Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee om het abonnement op te zeggen! 😊


Reageer