Ik heb een duo simkaart, bij de ene sim komt Odido als netwerk op display telefoon, bjj de andere sim T-mobile. Hoe kan dit?
Ik heb een duo simkaart, bij de ene sim komt Odido als netwerk op display telefoon, bjj de andere sim T-mobile. Hoe kan dit?
Hallo
Zou je ook voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel eapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Ik verneem graag een reactie van je!
Groet,
Pharwin
Pharwin,
Duo sim heb ik rond jaarwisseling 2022/2023 ontvangen ter vervanging van mijn std sim. Resetten helpt niet. Als ik de sims verwissel van telefoon blijft de ene op Odido komen en de andere blijft steeds T-mobile. Er is maar één sim tegelijk in de lucht bij een duo sim, waarschijnlijk is er bij het omzetten van T-mobile van sims geen rekening gehouden met 'slapende' sims of zo, want het is de 2e sim, die niet altijd bij staat.
Pharwin,
Duo sim heb ik rond jaarwisseling 2022/2023 ontvangen ter vervanging van mijn std sim. Resetten helpt niet. Als ik de sims verwissel van telefoon blijft de ene op Odido komen en de andere blijft steeds T-mobile. Er is maar één sim tegelijk in de lucht bij een duo sim, waarschijnlijk is er bij het omzetten van T-mobile van sims geen rekening gehouden met 'slapende' sims of zo, want het is de 2e sim, die niet altijd bij staat.
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.