Skip to main content
7286 Topics
Slecht bereik thuis bereik
Ik woon hier nu 6 jaar, ben al heel wat jaren klant bij jullie altijd tevreden en bereik prima. Maar nu het volgende bij mij in de buurt stond een 12 hoog flat met een mast, die is gesloopt en mast weggehaald, en sindsdien begon het, maar viel nog mee maar laatste tijd wordt het alleen maar slechter. Ik heb binnen nauwelijks bereik of ik sta ergens en kan ik bellen maar dan ineens verstaan ze me niet meer. Zakelijke/privé zaken kan ik dus niet binnen voeren moet ik op mijn balkon gaan staan, dat is niet de bedoeling. Bij mij om de hoek zijn eengezinswoningen en 1 ervan zend uit, heeft van alles op zijn dak staan, nu had ik het idee dat dat dus stoort. Laatst reed ik terug in de auto en ben een zakelijk gesprek aan het voeren, alles prima in orde, ik kom bij mij het vlak op rijden, en toen ik ter hoogte van die woning in de straat reed hoorde ze me niet meer, en 3 mtr verder bij de parkeerplaats van mijn flat weer bereik, toen wist ik het zeker, hij stoort bij mij. Ik ben erachter dat hij hier wel een vergunning voor heeft, want ik was in staat om zelf het dak op te gaan en die hele zooi eraf te krijgen. Maar goed ik zit met een probleem en ben gaan rond vragen toen ik bij een buurvrouw beneden woning was flat ernaast had ik helemaal geen service bij mij thuis kom ik nog wel gesprek opstarten, zij zelf heeft KPN en volop bereik. Andere buren die ook T-Mobile hebben of vodafone ervaren dezelfde problemen. Ik wil weten kan en hoe gaat dit opgelost worden, weten jullie of die mast nog terug geplaatst gaat worden in de buurt? Of zijn er andere mogelijkheden. Ik vind het vervelend dat ik behoorlijk maandbedrag betaal en nauwelijks goed gesprek kan voeren, en ik wil niet overstappen. Maar dat dit probleem opgelost moet worden, zeker nu er meer thuis gewerkt moet gaan worden. Op de dekkingskaart geeft hij aan uitstekend bereik maar aan de screenshots van mijn meldingen te zien zie je dat dat niet het geval is.
Verlengen abonnement
Beste T-Mobile, Toch behoorlijke teleurstelling moet ik vandaag ontvangen van jullie naar langdurige klanten. Ik kan en mag mijn abonnement verlengen en wil dit in principe ook graag doen. Op de site wordt vermelding gedaan van geen aansluitkosten en klantkortingen etc.. Echter zie ik hier 0.0 van terug bij het verlengen van een abonnement. Op dit moment denk ik al zo'n 15 jaar klant bij jullie, nooit problemen gehad, vandaar de reden dat ik zou willen verlengen. Telefonisch contact gezocht met de salesafdeling (na doorverbonden te worden). Meneer situatie uitgelegd, echter kon hij niet echt iets betekenen want een nieuwe klant is gelijk aan een bestaande klant voor jullie. Toch ging hij een telefoontje plegen voor enige succes, tevergeefs er was niets mogelijk. Meneer kon me alleen aanbieden om alles onbeperkt te hebben, data, bellen + van en naar buitenland + een gratis tablet hiervoor bedankt gezien ik misschien 1x per jaar naar het buitenland bel en op het moment voldoende heb met 10Gb (zou opzicht wel iets meer mogen/kunnen zijn maar niet perse nodig). Enige voordeel dat ik nu ZOU hebben is het niet betalen van nieuwe aansluitkosten, wat blijkt, nieuwe klanten betalen ook geen aansluit kosten. Dus dit betekent als bestaande klant 0.0 voordeel bij het verlengen van mijn abonnement. Zou toch wel fijn zijn als er ook waardering zou zijn voor bestaande klanten en niet enkel voor klantenwerving. Graag zie ik een passende oplossing… Met vriendelijke groet, Dylan
Signed Mobile and Thuis, but Thuis not available for 7 months now / Klantvordeel
Dear T-Mobile Team, I moved to Enschede in March, and on the 17 March 2021 I was offered two contracts in the T-Mobile Store in Enschede, one Unlimited for my mobile phone, and one for the Internet Premium 1000MB/s glasvezel for thuis. The guy in the shop told me that it would take 10-14 weeks to get the glasvezel, which I agreed to. He promised me that I would then be able to get the Klantvordeel of 10€. Under these preconditions and information that was given to me (10-14 weeks until I get thuis connection and the klantvordeel), I signed both contracts. I then arranged for a temporary solution for my home internet for those supposed 10-14 weeks, which was more expensive because I could terminate it monthly, and waited. While the mobile connection was set up quickly, until today (October 25, 2021, so more than 7 months later[!]) I do not have a glasvezel connection from T-Mobile. I called the customer service on 19 July because of this already. Back then I was granted the klantvordeel, because I still had the T-Mobile thuis contract waiting, and being on hold. This solved my mobile phone problem of paying more than I was promised in the shop. So temporarily, I was happy. Yet, the thuis problem still persisted. So I canceled the thuis contract, and went to a different provider, to get proper internet with good speed for home work and online conferences etc from them, since T-Mobile was simply not able to deliver. KPN network said that for my home, it is planned to get glasvezel within the next 12 months. This is also still the case if you check for my address today on their website. I canceled the T-mobile thuis because otherwise at one point in time, I would have ended up with two contracts running at the same time. Now, apparently because of my cancellation of the thuis contract, T-Mobile also removed the klantvordeel from my mobile phone contract last week. I was informed about this by SMS on 18 October. So I now have to pay more again for my mobile phone contract. Honestly, I really feel tricked. Not only did I not get the glasvezel thuis connection, but also because of this I do not get the klantvordeel, and therefore have to pay more for my mobile phone contract than I was promised in the shop. And all of this simply because I was misinformed by T-Mobile while I signed the contracts, and T-Mobile is not able to deliver on the promises they made back then. If I would have been given the correct information back then, I would never have signed both these contracts in the first place. Now I called T-Mobile customer service today. Apparently they cannot reinstate my klantvordeel, because I have no thuis contract anymore. When I asked whether I could get out of the mobile phone contract now, in order to transfer to another provider and get a customer discount there, I was told that this was possible in principle. Downside: I would have to pay a one-time payment of 30,14€/38,56€ (depending on who is answering the phone on the line, apparently) for ending the mobile contract on 25 November (one month from today). Apparently there are also no supervisors available on the phone line who can help with that. So, again, I really feel tricked! I signed both these contracts simply under false information, and now would either like to get at least the klantvordeel again on my still ongoing mobile phone contract, or get out of that mobile phone contract as well without having to pay for it even. This would just be ridiculous, because the error is simply not on my side. Waiting for the glasvezel to be installed is simply no option (up to 12 months, and then possibly ending up with two running contracts from different providers, because I have to bridge the time until then). I really hope you can help me, because so far my experience with T-Mobile in this case is really bad. I do not want to get a lawyer involved here, but honestly, I am thinking about it if this cannot be solved otherwise. Again, if I would have been given the correct information in March, I would never have signed either of the contracts. Thank you in advance and kind regards Benjamin

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen