Hoi B, welkom op de Community en leuk om te lezen dat je al jaren bij ons bent! Niet leuk om te lezen dat je de toon van dit mailtje niet fijn vindt. Wat vind je precies walgelijk aan de in het rood gemarkeerde tekst? Ik hoop dat je snapt dat dit een standaard mail is voor klanten waar nog een factuur open staat. Ik hoop dat je begrijpt dat we je alleen maar willen behoeden van een blokkade en extra kosten. Laat het me maar weten, dan geef ik je feedback in ieder geval door!
Al jaren klant met meerdere accounts, en direct na een paar dagen te laat betalen dreigen met afsluiten en extra kosten (mag niet eens zo snel). Heel walgelijk dus. Het is een standaard tekst….nog erger.
Maar ik ben niet de enige die ontevreden is: Trustpilot reviews van Odido: 1,3 !! op basis van meer dan 3900 reviews. Ervaringen.nl 1,4 ! Kortom, zo gaan jullie blijkbaar met klanten om. Wegwezen bij deze club!!! Eerste account is al overgezet, de rest volgt spoedig.
Waar moet je dan heen?
KPN heeft ook maar een 1.4. En Ziggo ook een 1.3.
Misschien dat Trustpilot niet echt maatgevend voor klanttevredenheid. Zij trekken alleen klagers aan.
Ik heb zo'n mail nog niet gehad want automatische incasso. Maar toch liever een dergelijke mail dan over een paar weken tuut, tuut, tuut geen aansluiting onder dit nummer..
Je reageert alsof de deurwaarder loonbeslag legt of je huis per opbod verkocht wordt.
ik heb ook automatische incasso...voor 1 factuur gaat er iets mis met afschrijven sinds “Odido”. Nooit problemen gehad met Tele2. Nu met Odido ellende. En ik ben niet de enige...
Je hebt wel erg lange tenen.
Dit zijn toch standaard berichten.
Als ze zouden wachten tot de uiterste betaaldatum voordat ze een bericht sturen, zou ik dat persoonlijk veel vervelender vinden. Maar meteen een waarschuwing is toch OK. Nou ja er staat dat je afgesloten kan worden als je niet betaalt. Maar dat is toch altijd zo. Dat weet je. Ja, eigenlijk 14 dagen brief voordat je een verhoging mag berekenen. Dat is wettelijk verplicht maar ik zou die discussie niet willen aangaan.
Een keer, jaren geleden bij tele2 kwam er voor een telefoonabonnement van ca 7 euro een sms binnen. Iets van wij hebben bedrag X niet kunnen incasseren. Daarom betaal via iDeal.
Ik dacht ook stelletje xxxx, elke maand lukt het wel en nu niet. Geld genoeg op de rekening. Nou ja, gecheckt dat het de rekening van tele2 is en het bedrag klopte. Dus maar betaald en vergeten.
Maar dan is het voor mij ook over. Waarom ze niet konden incasseren? Het moest wel aan tele2 liggen. De moeite niet waard om te discussiëren.