Goede dag,
Ik kan al een hele tijd mijn dochter haar account niet zien of ze buiten haar bundel is, dit wil ze graag weten. het gaat om telefoonnummer XXXX.
grt
Gertjan Vermaat
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Goede dag,
Ik kan al een hele tijd mijn dochter haar account niet zien of ze buiten haar bundel is, dit wil ze graag weten. het gaat om telefoonnummer XXXX.
grt
Gertjan Vermaat
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Goedemorgen
Krijg je een foutmelding te zien of laadt de pagina überhaupt niet? Kun je het probleem zo duidelijk mogelijk omschrijven? Dan proberen we het op afstand op te lossen voor je dochter. Dankjewel alvast!
ik kan helemaal niks meer vinden van haar abonnement in het systeem. ik zie alleen het nummer van mijn man en die heeft prepaid.
Hi Clotje, welkom op de Community! Ik kijk graag met je mee. Op je e-mailadres kom ik op een nummer uit dat eindigt op 75. Gaat het om dit abonnement? Zo ja, dan is er nog 2.562MB over. Mocht het om een ander 06-nummer gaan, stuur me dan even een privébericht met het 06-nummer en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kijk ik direct met je mee!
Als je op mijn naam klikt en vervolgens op 'Stuur bericht’ dan kan je me een privébericht sturen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.