Skip to main content

Hallo Allemaal,

Ik had twee lopende abonnementen bij T-Mobile die overgezet zijn naar Odido abonnementen: 

• Mobiel abonnement
  • T-Mobile Thuis abonnement 

Het was alleen niet meer mogelijk om via de Odido app of via de website in te loggen met mijn bestaande account.

Ik heb nu een nieuw Odido account aangemaakt op hetzelfde email adres, maar nu krijg ik problemen met het koppelen van mijn abonnementen. Hieronder de foutmeldingen:

Mobiel:

Als ik nu inlog met mijn email adres, kom ik dus op mijn nieuwe aangemaakte Odido account en niet mijn huidige t-mobile account, dus ik heb geen idee hoe ik het abonnement moet ontkoppelen.

Thuis: 

Alle stappen kom ik succesvol doorheen. Adresgegevens kloppen, waarbij na het invoeren van mijn geboortedatum een verificatie code word gestuurd naar mijn email adres, maar als ik die invoer krijg ik de error hierboven. 

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt

Hoi @dvkesteren90, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je uitleg met de screenshots. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens: 

• Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Dan kijk ik direct met je mee en heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

ik heb precies het zelfde probleem dat ik en mijn dochter niet kunnen koppelen aan mijn abbonement en er wordt steeds gezegd wacht maar even af, wordt er moe van.

Hoi @silvia1975, allereerst van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kom uit op een 06-nummer met 69 op het eind. Dit is jouw nummer? Hier staat nog geen account aan gekoppeld. Probeer je jouw abonnement aan een bestaand Mijn Odido-account van je dochter te koppelen? Staat het abonnement van je dochter op jouw naam of op haar eigen naam? Om de abonnementen in Mijn Odido te kunnen koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen: voorletters, tussenvoegsel, achternaam en geboortedatum. Wil je dit voor me controleren? Mocht dit wel het geval zijn, zet dan even het 06-nummer van je dochter in je profiel en laat het me weten. Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time de abonnementen gekoppeld! 😄

Ik probeer mijn abbonement juist te koppelen aan mijn acount maar dat lukt niet en mijn dochter heeft een eigen account. Dit zijn 2 aparte vragen,ondat het mij niet lukt en mijn dochter ook niet. 

Bel iedere keer maar niemand kan me verder helpen mijn vraag is doorgegeven aan de ict afdeling ,maar dat is vorige week ook gedaan en er is nog niets gebeurd.

Hi @silvia1975, ik zie dat je inmiddels je eigen topic hebt gestart. Laten we het overzicht bewaren en hier verder praten: Abbonement niet koppelen aan acount of mobieke nummer | Odido community

Reageer