Beantwoord

Problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido

  • 20 November 2023
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Hallo Allemaal,

Ik had twee lopende abonnementen bij T-Mobile die overgezet zijn naar Odido abonnementen: 

  • Mobiel abonnement
  • T-Mobile Thuis abonnement 

Het was alleen niet meer mogelijk om via de Odido app of via de website in te loggen met mijn bestaande account.

Ik heb nu een nieuw Odido account aangemaakt op hetzelfde email adres, maar nu krijg ik problemen met het koppelen van mijn abonnementen. Hieronder de foutmeldingen:

Mobiel:

Als ik nu inlog met mijn email adres, kom ik dus op mijn nieuwe aangemaakte Odido account en niet mijn huidige t-mobile account, dus ik heb geen idee hoe ik het abonnement moet ontkoppelen.

Thuis: 

Alle stappen kom ik succesvol doorheen. Adresgegevens kloppen, waarbij na het invoeren van mijn geboortedatum een verificatie code word gestuurd naar mijn email adres, maar als ik die invoer krijg ik de error hierboven. 

 

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 23 November 2023, 11:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dvkesteren90, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je uitleg met de screenshots. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens: 

  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN


Dan kijk ik direct met je mee en heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Reageer