Beste Odido,
Ik had een betalingsachterstand voor mijn abonnement. Die heb ik op 10 Januari betaald en hoopte dat ik weer aangesloten zou worden. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik ook weer het volgende maand factuur betaald en ben ik nog steeds niet aangesloten, wat wel in de brief stond vermeld die ik binnen kreeg de 12e. Ook zie ik in de Odido app niks meer staan, alsof het abonnement verdwenen is. Wel kan ik op de website mijn abonnement met telefoonnummer terugvinden, maar er staat onder het telefoonnummer dat het abonnement is beindigd. Ik was dus van plan om dan te verlengen en een nieuw abonement te nemen. Dit lukt dus ook niet omdat ik dan deze foutmelding krijg:
Vervolgens ben ik wezen kijken op mijn abonnementgegevens, en het blijkt dat al mijn adresgegevens zijn verdwenen. Dus ik dacht, laten we die dan maar invullen. En ja hoor, hier krijgen we ook een foutmelding:
Ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost wordt en dat ik mijn abonnement gewoon houd omdat ik graag mijn telefoonnummer wil behouden.
(De Telefoon app van Odido laat al helemaal niks zien, alsof het abonement niet meer bestaat.)