Abonnement toevoegen gaat niet

  • 22 September 2023
  • 21 reacties
  • 915 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

 

Ik heb reeds meerdere keren geprobeerd mijn bestaande abonnement toe te voegen aan mijn Odido account, maar telkens na het ingeven van de bevestigingscode verschijnt de melding "Er is een probleem opgetreden, probeer het later opnieuw". Daarna de klanten service gebeld, 2 keer doorverbonden, en vervolgens dacht men dat het probleem was dat ik niet kon inloggen en is mijn wachtwoord gereset. Erg vervelend dat er nergens een info/help icoon bij het toevoegen van abonnementen staat.

 

Kan iemand mij vertellen wat hier niet goed gaat en hoe ik mijn eigen abonnement en contract kan inzien?!

 

Groet

Koen


21 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koen K 

Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je een andere browser kunnen proberen? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi @Koen K 

Ervaar je dit met de app of ook de webversie? Zou je een andere browser kunnen proberen? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi Hajar,

 

bedankt voor je reactie.

Het betreft het toevoegen van een Internet+TV abonnement aan mijn account.

Na het invullen van de bevestigingscode volgt nu al enkele dagen na elkaar onderstaande melding, heb dit ook met een andere browser geprobeerd, maar dit heeft helaas geen succes. Wat kan ik verder nog doen?

 

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zowel net app als web. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koen K 

Ervaren jullie die beide met je abonnement voor Internet & TV? Dan zet ik het door naar mijn collega’s. Ik heb daarvoor wel jullie gegevens nodig dus jullie kunnen bovenstaande invullen en naar mij doorsturen via bericht. 

Hi @Koen K 

Ervaren jullie die beide met je abonnement voor Internet & TV? Dan zet ik het door naar mijn collega’s. Ik heb daarvoor wel jullie gegevens nodig dus jullie kunnen bovenstaande invullen en naar mij doorsturen via bericht. 

Ik heb je mijn gegevens al via PB gestuurd.

Hi Hajar,

 

Ik heb de gegevens 6 dagen geleden toegestuurd, helaas nog niets verder vernomen.

Kan dit worden aangepast of waar moet ik zijn?

 

Groet Koen

Reputatie 7
Badge +9

Hey Koen, ik gok dat de technische afdeling nog met jouw case bezig is of hier nog niet aan toe is gekomen. Hajar is vandaag afwezig, dus stuur mij even een privébericht met je volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan kijk ik direct of ik een workaround voor je kan toepassen of dat ik een update voor je heb vanuit mijn collega's! 😄

Reputatie 3

Hoi eerst kon ik niet me abonnement inzien of iets veranderen. Daarna is mijn account verwijderd moest opnieuw account maken heb gedaan maar abonnement toevoegen op me account lukt niet wanneer ik mail krijgt van odido toegangscode  voer en volgende klik krijg ik telkens fout melding 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi eerst kon ik niet me abonnement inzien of iets veranderen. Daarna is mijn account verwijderd moest opnieuw account maken heb gedaan maar abonnement toevoegen op me account lukt niet wanneer ik mail krijgt van odido toegangscode  voer en volgende klik krijg ik telkens fout melding 

 

Hallo @GS1905GS, ik zag dat je dit probleem al had aangekaart in dit topic: 

Daar heb ik je zojuist van een reactie voorzien! Zullen we het centraal houden in één Topic, zodat het overzichtelijk blijft voor iedereen? Alvast bedankt! 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Telefonisch geholpen door iemand van de servicedesk maar nog altijd niet mogelijk mijn obbonement te koppelen. Ik wil graag wifi+ bestellen, dat gaat helaas ook niet. Wie kan helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark Ph, niet fijn dat het nog niet is gelukt om je abonnement te koppelen! Gaat het om een Thuis-abonnement of (ook) mobiel? Je kunt het beste even een een nieuw topic starten en deze in de subcategorie 'Algemeen’ onder Internet en TV. Dan komen mijn collega's van Thuis zo snel mogelijk bij je. Je zit nu namelijk in een mobiel topic. Zij kunnen je dan ook direct ondersteunen bij het bestellen van wifi+! 😊

Reputatie 1

Ik kan ook mijn internet + tv abo niet koppelen aan mijn (mobiel) account

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Hanhan, wil je allereerst voor me checken of beide abonnenten op exact dezelfde naam (voorletters), achteraam, geboortedatum en adres staan? Zo niet, dan is het niet mogelijk om de abonnementen te koppelen. Staan beide abonnementen op naam van iemand anders? Dan is er contractovername nodig. Staat het wel op exact dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan duik ik er voor je in! 😄

Hallo,

 

Ook ik heb reeds meerdere keren geprobeerd mijn bestaande abonnement toe te voegen aan mijn Odido account, maar telkens na het ingeven van de bevestigingscode verschijnt de melding "Er is een probleem opgetreden, probeer het later opnieuw. 
ben al met deze vraag in Odido winkel in Deventer geweest maar ook hier konden ze mij niet verder helpen. Hoe krijg ik dit werkend?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @hjvantuk, stuur je mij een privébericht met je klantnummer van Thus, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time je abonnement gekoppeld!

hoe kan ik je een privé bericht sturen?

is al gelukt, ik heb je een bericht gestuurd.

 

Hoi hoi! 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zou graag een bestaand abonnement willen toevoegen, alleen dan krijg ik de volgende melding:

De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze welBel ons dan even op 0800-0092.

 

Na de klantenservice te hebben gebeld, en super vriendelijk te zijn geholpen, moest ik een nieuw account aanmaken. Alleen bij het aanmaken van het account ging het mis. Ik kreeg de melding: Er bestaat al een account met hetzelfde e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JermaineHimself, goed dat je hier terecht bent gekomen! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er nog een oud account aan je 06-nummer stond. Deze heb ik zojuist losgekoppeld en verwijderd. Geef het systeem een half uur om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account te maken en je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Onwijs bedankt @Marciano van Odido! Dit heeft geholpen. Ik heb een nieuw account kunnen aanmaken en mijn abonnement toegevoegd. Ik kan nu eindelijk zien hoeveel MB's ik nog heb. Topper!

 

Jermaine 

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig, @JermaineHimself en uiteraard graag gedaan! 😁

Reageer