Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ondervind sinds ik mijn E-sim heb geactiveerd problemen. ik heb deze geactiveerd alleen heb ik geen toegang tot het internet, ik ben hier telefonisch al mee in contact geweest alleen kwamen wij er niet uit. ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, netwerk opnieuw geactiveerd van uit de instellingen zonder enig resultaat. 
hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen

mvg

JustinFissa

Niemand?


Hoi Justin, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie, door de drukte liepen we iets achter. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat een nieuwe simkaart je probleem zojuist heeft opgelost. Is alles in orde? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Justin, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie, door de drukte liepen we iets achter. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat een nieuwe simkaart je probleem zojuist heeft opgelost. Is alles in orde? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Inderdaad, ik heb gister nog eens gebeld en is de nieuwe simkaart direct geactiveerd. Hopelijk kan dat gelijk de eerste keer 😉 iig bedankt!


Reageer