Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Geachte heer/mevrouw ik gebruik mijn databundel maar wordt niet mindermvg,
Afgelopen week ben ik een dag naar Duitsland geweest. Maar ben alweer 2 dagen terug en nog steeds zegt de app "u bent in Duitsland" en zie de buitenlandbundel staan. Maar kan dus mijn eigen bundel niet zien (of eventueel aanvullen) Wat gaat er fout? Ik heb de app al helemaal afgesloten en opnieuw gestart.
Ik heb een Klein probleem om in te loggen op mijn odido sinds mijn oude simkaart niet in mijn bezit is en ik dus geen authenticator kan doen. Ik kan de klantenservice niet bereiken ondat Hong Kong dit niet toestaat van Hun telefoons voor Lange tijd. Ik heb echter een e sim nodig. Special hier een telefoon voor aangeschaft die dit ondersteund
Hi guys, I have ended my contracts due to leaving NL so my number is already inactive. Because of that I don't get a verification code and cannot log into my account to check my invoices. The app doesn't show my invoices either. Is there any solution for that?
Het nummer waar mijn 2fa code heen gestuurd is is niet meer actief en kan hierdoor niet inloggen op Odido en mijn facturen te bekijken en betalen. Ook is de idin knop niet aanwezig meer in de app.Graag hulp!!
Het nummer waar mijn 2fa code heen gestuurd is is niet meer actief en kan hierdoor niet inloggen op Odido en mijn facturen te bekijken en betalen. Ook is de idin knop niet aanwezig meer in de app.Graag hulp!
Hi,Zou een moderator ervoor kunnen zorgen dat Odido mij niet meer kan bellen? Ik ben al meermaals gebeld door het nummer +31 614094100 en dit schijnt een nummer van Odido te zijn, in een ander topic las ik dat een moderator ervoor kan zorgen dat Odido niet meer mag bellen.Mijn klantgegevens staan al in het profiel. 🙂Alvast bedankt!
Abo van mijn vrouw is blijkbaar al gekoppeld aan ander account. Heeft nu een probleem dat ze geen data/bandbreedte niet meer heeft en lage snelheid ook niet meer werkt. Ze kan via app dus geen bandbreedte bij kopen vanwege melding: “Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.”Dit nummer was eerder aan mij gekoppeld voor gezinskorting, maar die is dus al een dag geleden verwijderd. Er zou dus geen koppeling moeten zijn.
Hoi,Ik heb geen toegang meer tot mijn Odido-account met tweestapsverificatie. Ik ben mijn authenticator-app kwijt en kan niet meer inloggen. Hoe kan ik dit wijzigen naar sms?
Hallo, Ik zie een heleboel soortgelijke topics. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn Klik en Klaar. Ik probeer mijn bestaand mobiele abonnement toe te voegen, maar dit is kennelijk nog gekoppeld aan een oud Tele2 account op een emailadres dat ik niet meer heb…Kunnen jullie dit ontkoppelen?
Na 7 telefoontjes en een winkelbezoek heb ik het nog steeds niet voor elkaar gekregen om mn abonnement te koppelen aan mn Mijn Odido. Telefoon support heeft al 2 keer mijn account verwijderd nog steeds niets werkt het niet, lijkt erop dat ze geen zin hebben om een echte ticket aan te maken voor het Technische afdeling, maar ben hier niet om negatief te praten maar om te zoeken of iemand ook dit probleem heeft. Elke keer dat ik mijn telefoon wil toevoegen (en de Samen Unlimited abonnementen die ook op mijn naam staan) krijg ik dit:“We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”Het abonnementen zijn wel gewoon op mijn naam. Hiervoor was het abonnement wel gekoppeld maar had hem per ongeluk helemaal ontkoppeld, ik zag steeds een oude telefoon abonnement ik wou hem verwijderen; maar het had het hele abonnement verwijderd.Tja telefoon helpt niet echt, heeft iemand tips? Zou het erg waarderen,
Gisteren rekening betaald waarover ik sms ontving. Blokkade nog steeds niet verwijderd, ik probeer een medewerker te spreken via de chat maar deze zijn steeds bezet. Kan iemand mij helpen?
ik ben mijn pukcode kwijt en kan nu niet inloggen op mijn odido ivm de 2staps verificatie. Is er een andere manier om dit te regelen.?
Gister ben ik over gegaan van Odido (T-mobile) naar Odido (tele2). Sindsdien kan ik niet inloggen in My odido. En kan ik mijn verbruik niet inzien. Ik heb mijn abbonnement ontkoppeld van mijn account zo ook mijn andere abonnementen, maar toch krijg ik elke keer de foutmelding dat die al gekoppeld is. please help!
Ik heb hetzelfde als marje van hier eerder gelezen..Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is op mijn nummer.ik ben ook gehackt met bankzaken fraude en hoop dat u uit kunt zoeken hoe het kan van waar en wie het is. Er word ook vanaf mijn nummer gebeld en smst wat ik niet ben geweest. mvg,,miesz
Ik heb 4 mobiele abonnementen op mijn naam (3 gezinsleden + mezelf) en ben nu ook (net) overgestapt naar Odido internet + bellen + tv.Per ongeluk heb ik de mobiele abonnementen en het TV/internet/bellen aan twee verschillende accounts gekoppeld en ik wil ze graag onder één account samenvoegen.Ik probeer ze te koppelen aan het e-mailadres waarop ik mijn TV/internet/bellen-account heb, maar het blijkt ingewikkelder dan ik dacht. Het lijkt erop dat ik elk mobiel abonnement apart moet ontkoppelen en wachten. Is er een manier waarop Odido dit in één keer kan regelen? De 5 (4+1) abonnementen staan op hetzelfde fysieke adres, worden betaald vanaf dezelfde bankrekening en staan op dezelfde naam.Alvast bedankt
Ik heb vandaag mijn nieuwe Odido nummer gekocht en heb hem thuis ook meteen in mn nieuwe telefoon gedaan. Daarna had ik mn pin code ingevoerd en had ik nog steeds geen service. Ik probeerde mn sim te “activeren” in de app maar om dat te doen moet ik eerst een account aanmaken en linken met mn telefoon nummer. Dit kan ik niet doen omdat ik geen service heb, dus nu zit ik vast in een cirkel en die AI bot is ook niet zo hulpvol
Hi there! I've been trying to add two subscriptions to my account all day. One is a new sim card for a tablet, the other a card for my phone that was transferred from another provider this morning. I've tried both through the app and on the site, but nothing seems to work. I either get an error message in the app, or when I try on the site, the sms message for the 2FA does not even arrive. Any help would be greatly appreciated, thanks!
Beste,Ik kan mijn Odido thuis (internet + tv) niet koppelen aan mijn mobiel internet. Heb beide abonnementen al sinds T-mobile, dus de voordelen zijn wel actief. Dit zorgt ervoor dat ik de facturen wel ontvang op mijn opgegeven mailadres, maar vervolgens geen zicht heb in mijn abonnnement of deze kan wijzigen. Als ik een abonnement probeer toe te voegen, lijkt het mijn huisadres niet te herkennen. Ik zie dat dit een veelvoorkomend probleem is, hopelijk makkelijk op te lossen zodat ik een nieuw modem kan aanvragen!
Ik wil graag mijn telefoonnummer toevoegen aan een nieuw aangemaakt account. Ik heb namelijk geen toegang meer tot het oude e-mailadres. hoe kan ik dit doen?
ik proberen om te odido inloggen maar lukt het komt elke keer Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? kan iemand alstublieft mijn helpenMijn telefoonnummer : XXXX [Mod edit: telefoonnummer verwijderd]
Goedemorgen, Ik ben gisteren over op een nieuw abonnement. Het toevoegen van het nieuwe abbo naar mijn bestaand account lukt niet. Ik krijg de melding: deze pagina zit op slot. voorheen had ik T-Mobile via klm, met dit account. Account opzeggen lukt niet, tenzij ik een ander mail adres gebruik?! Hoe krijg ik nu overzicht in mijn nieuw afgesloten abonnement? gr EK71
Old phone no longer usable and cannot use the authentication app on my new phone for codes, even though I have the same phone number. How to resolve?
Mijn vriendin en ik hadden allebei een eigen Unlimited abonnement. Een poosje terug hebben we dit omgezet naar een Unlimited + Unlimited Samen abonnement, op naam van mijn vriendin.In de winkel werd verteld dat ik nog steeds via mijn eigen Odido account toegang zou kunnen krijgen tot “mijn” abonnement, om bijvoorbeeld gebruik in te zien om aanvullers te activeren.Na wat zoeken inderdaad gevonden dat mijn vriendin “eingebruikers” toe kan voegen aan het Unlimited Samen abonnement. Ik krijg netjes een uitnodiging via de mail en kan deze openen. Maar zodra ik op accepteren klik en inlog op mijn eigen Odido account, krijg ik de melding “Deze link is al eerder geactiveerd” en kan ik niet verder.Ik heb al geprobeerd om de uitnodiging te verwijderen en opnieuw te sturen. Maar deze foutmelding blijft verschijnen. Waar ligt dit aan?
Hallo, Sinds maandag ben ik overgestapt naar Odido. Net nummerbehoud. Ik had alvast de app gedownload en mijn gegevens ingevoerd. In de app staat dat er abonnement voor me klaar staat maar dan met een andere o6 nummer. Dit is het nummer wat wel gekoppeld is aan mijn sim maar dat ik dus niet gebruik omdat ik nummerbehoud heb. Ik krijg ook smsjes etc op mijn eigen 06 nummer. Ik wil graag dat de app klopt. Hoe kan ik dit verhelpen? Er staat overigens bij de mededeling dat er een abonnement klaar staat de optie om dit toe te voegen of de nee, ik wil door niet optie. Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.