Gister ben ik over gegaan van Odido (T-mobile) naar Odido (tele2). Sindsdien kan ik niet inloggen in My odido. En kan ik mijn verbruik niet inzien.
Ik heb mijn abbonnement ontkoppeld van mijn account zo ook mijn andere abonnementen, maar toch krijg ik elke keer de foutmelding dat die al gekoppeld is.
please help!
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Orlando, allereerst van harte welkom op de Community! Er stond nog een oud account aan je nummer gekoppeld en ik zie dat mijn collega deze gisteren heeft ontkoppeld. Ik heb direct even ingelogd op je account en volgens mij werkt het nu helemaal goed, klopt dat? Laat het me maar weten! 😊
Hoi Orlando, allereerst van harte welkom op de Community! Er stond nog een oud account aan je nummer gekoppeld en ik zie dat mijn collega deze gisteren heeft ontkoppeld. Ik heb direct even ingelogd op je account en volgens mij werkt het nu helemaal goed, klopt dat? Laat het me maar weten! 😊
@Robertw82 Wat fijn dat het is opgelost en bedankt voor het delen van de oplossing!
@Edjedescheet Is het bij jou ook gelukt met de tip van Robert? Anders zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan kan ik controleren of er een oud account is gekoppeld aan je nummer.
Ik krijg mijn (tele2) odido abonnement niet gekoppeld, gisteren ook fysiek in de winkel geweest en heeft collega hem opnieuw gereset. Maar het lukt nog steeds niet.... Ben er ook wel klaar mee, kan niets inzien en ben ook echt al aan het kijken naar andere providers.... bagger dat het al 4 maanden niet werkt!!
Ik krijg mijn (tele2) odido abonnement niet gekoppeld, gisteren ook fysiek in de winkel geweest en heeft collega hem opnieuw gereset. Maar het lukt nog steeds niet.... Ben er ook wel klaar mee, kan niets inzien en ben ook echt al aan het kijken naar andere providers.... bagger dat het al 4 maanden niet werkt!!
Hallo @Ehm_v Welkom op onze Community! Geen zorgen, ik ga mijn best doen om dit voor je op te lossen! Wat krijg je precies te zien als je je abonnement probeert te koppelen? Probeer je dit in de app? Zou je het anders willen proberen via een browser en/of laptop om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, e-mailadres met welke je probeert te koppelen, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.