Hoi Orlando, allereerst van harte welkom op de Community! Er stond nog een oud account aan je nummer gekoppeld en ik zie dat mijn collega deze gisteren heeft ontkoppeld. Ik heb direct even ingelogd op je account en volgens mij werkt het nu helemaal goed, klopt dat? Laat het me maar weten!
Yes klopt! Thanks voor de hulp!
Het koppelen van mij account lukt ook niet krijg telkens foutmeldingen ben wel beetje klaar mee
Bij ons hetzelfde probleem, wilt u dit bij ons ook oppakken aub.
Ik heb het opgelost, je moet even achter een pc of laptop en dan via webbrowser inloggen op je account en dan alles koppelen
@Robertw82 Wat fijn dat het is opgelost en bedankt voor het delen van de oplossing!
@Edjedescheet Is het bij jou ook gelukt met de tip van Robert? Anders zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel dan kan ik controleren of er een oud account is gekoppeld aan je nummer.
Ik hoor graag van je!
Ik krijg mijn (tele2) odido abonnement niet gekoppeld, gisteren ook fysiek in de winkel geweest en heeft collega hem opnieuw gereset. Maar het lukt nog steeds niet.... Ben er ook wel klaar mee, kan niets inzien en ben ook echt al aan het kijken naar andere providers.... bagger dat het al 4 maanden niet werkt!!
Ik krijg mijn (tele2) odido abonnement niet gekoppeld, gisteren ook fysiek in de winkel geweest en heeft collega hem opnieuw gereset. Maar het lukt nog steeds niet.... Ben er ook wel klaar mee, kan niets inzien en ben ook echt al aan het kijken naar andere providers.... bagger dat het al 4 maanden niet werkt!!
Hallo @Ehm_v Welkom op onze Community! Geen zorgen, ik ga mijn best doen om dit voor je op te lossen! Wat krijg je precies te zien als je je abonnement probeert te koppelen? Probeer je dit in de app? Zou je het anders willen proberen via een browser en/of laptop om te kijken of het dan wel lukt? Mocht het niet lukken, stuur me dan gerust een privébericht met je telefoonnummer, e-mailadres met welke je probeert te koppelen, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken!
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Groetjes,
Pharwin