Skip to main content
Beantwoord

Ontkoppelen abonnement in Odido app en Odido online lukt niet

• July 2, 2025
  • 10 reacties
  • 178 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Goedemiddag,

Al mijn abonnementen van Odido staan netjes in de Odido App. Helaas staat er in mijn overzicht een abonnement die niet actief is. Het lukt me niet om deze definitief te verwijderen uit mijn overzicht.

Via Beheer is er een optie een abonnement te verwijderen. Na een tijdje komt deze weer terug in mijn overzicht.

Graag zou ik geholpen willen worden dit abonnement definitief te verwijderen uit mijn overzicht.

Groet,

Umko

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@umko helemaal goed! Ik heb zojuist je account verwijderd. Ik kan zelf de abonnementen niet toevoegen, omdat er een tweestapsverificatie plaatsvindt bij het toevoegen. Je kunt dit alleen zelf in orde maken. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. 

Laat je weten of het is gelukt? Mocht je dezelfde melding te zien krijgen, dan weet ik voldoende. Als je dit aan mij kunt doorgeven, zal ik daarna meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden!

10 reacties

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@umko, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het abonnement uit het overzicht wilt hebben, gezien deze niet meer nodig is. Laten we samen naar een oplossing kijken! Heb je alleen in de app dat het weer terugkomt, nadat je deze hebt verwijderd? Kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook meteen checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken.

Kun je het anders proberen via een browser/laptop om te kijken of dan wel lukt? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee of het mij wel lukt. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Kun je ook in het veld '’info voor moderator'’ aangeven welk nummer verwijderd kan worden? Kijk ik daarna gelijk met je mee!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 3, 2025

Hoi ​@umko, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je het abonnement uit het overzicht wilt hebben, gezien deze niet meer nodig is. Laten we samen naar een oplossing kijken! Heb je alleen in de app dat het weer terugkomt, nadat je deze hebt verwijderd? Kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook meteen checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken.

Kun je het anders proberen via een browser/laptop om te kijken of dan wel lukt? Zo niet, dan kijk ik graag met je mee of het mij wel lukt. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Kun je ook in het veld '’info voor moderator'’ aangeven welk nummer verwijderd kan worden? Kijk ik daarna gelijk met je mee!

Goedemiddag, 

Ik heb het via de browser geprobeerd maar het lukt me niet het betreffende abonnement te verwijderen.

Mijn profielgegevens heb ik verder aangevuld.

Het abonnement eindigend op *******187 zou verwijderd mogen worden.

Graag ontvang ik een bericht van je 

Groet,

Umko

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@umko dank voor de toelichting en het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat het nummer er nog in staat, terwijl het abonnement al is beëindigd. Ik heb het ook gepobreerd te verwijderd, maar ik zie dat het nummer op de één of andere manier blijft hangen. Zullen we het samen op een andere manier proberen? Ik kan je gehele account verwijderen, zodat je daarna alleen de gewenste nummers opnieuw kunt koppelen in je account. Kan ik dat voor je in orde maken? 

Als je mij akkoord kunt geven, verwijder ik meteen je account zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen. Let me know! 

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

​@umko kan het kloppen dat je contact met een collega hebt gehad? Ik zie dat zojuist je account is verwijderd (maar niet door mij). Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 4, 2025

Dag Pharwin,

Ik heb geen contact gehad met een collega van jou. Maar ik zie wel dat al mijn abonnementen in mijn app verwijderd zijn behalve mijn internet abonnement. (Internet abonnement mag blijven staan).

Nu probeer ik mijn mobiele abonnement eindigend op *****717 toevoegen. Dit lukt helaas niet. Ik krijg de melding “Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer” 

Heb de Odido app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De melding blijft.

Kan jij het betreffende nummer toevoegen?

Groet,

Umko

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hey ​@umko, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Dank voor de toelichting. Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je account momenteel gekoppeld is en alleen je Internet + TV abonnement erin staat. Ik zie verder geen bijzonderheden bij het abonnement wat je probeert toe te voegen, alle gegevens komen overeen. Kun je het anders proberen toe te voegen via een browser/laptop om te kijken of dat wel lukt? Zo niet, dan verneem ik graag een screenshot van de foutmelding, dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team. 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 7, 2025

Goedemorgen Pharwin,

Het lukt me online ook niet om het (gsm) abonnement eindigend op ….717 toe te voegen. In de bijlage de screenshot van de foutmelding. 

Als je goed kijkt (op de achtergrond) zijn er 2 abonnementen die ik zou kunnen toevoegen waarvan 1 pas 29 juli a.s. ingaat. Ik weet niet of dat abonnement de boosdoener is, die is namelijk nog niet actief.

Graag hoor ik van je.

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@umko, dank je wel voor de toelichting! Yes, ik zie het inderdaad, maar dat zou verder niets uit moeten maken. Ik zie dat alle gegevens ook overeenkomen en verder geen bijzonderheden. Voordat ik een ticket voor je ga aanmaken, wil ik nog 1 ding proberen. Vaak helpt het door je account te verwijderen en alles opnieuw in te stellen. Zou je dat willen proberen? Ik heb het account voor nu nog niet verwijderd, omdat je aangaf dat je het Internet + TV abonnement erin wilt blijven houden. 

Kan ik het gehele account voor je verwijderen? Geen zorgen, er zal niks verloren gaan. Zodra de abonnementen opnieuw gekoppeld zijn, kun je weer van alles inzien. Wel zo fijn. Let me know, dan ga ik daarna meteen voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 8, 2025

Dag Pharwin,

Je mag mijn account wel verwijderen en opnieuw alle abonnementen hier aan hangen. Het gaat dan om:

• internet + TV abonnement
  • gsm abonnement eindigend op 717
  • gsm abonnement welke per 29/07/2025 pas wordt geactiveerd (ik weet niet of die al gekoppeld kan worden), anders probeer doe ik dat wel wanneer abonnement actief is

Vanuit deze kant heb ik de app al meerdere malen verwijderd en opnieuw geprobeerd de betreffende abonnementen te koppelen. Ook online heb ik dit geprobeerd. Helaas zonder succes

Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@umko helemaal goed! Ik heb zojuist je account verwijderd. Ik kan zelf de abonnementen niet toevoegen, omdat er een tweestapsverificatie plaatsvindt bij het toevoegen. Je kunt dit alleen zelf in orde maken. Maak gerust een nieuw account via onze website en koppel dan opnieuw je abonnementen. 

Laat je weten of het is gelukt? Mocht je dezelfde melding te zien krijgen, dan weet ik voldoende. Als je dit aan mij kunt doorgeven, zal ik daarna meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat het onderzocht kan worden!