Ik zie een heleboel soortgelijke topics. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn Klik en Klaar. Ik probeer mijn bestaand mobiele abonnement toe te voegen, maar dit is kennelijk nog gekoppeld aan een oud Tele2 account op een emailadres dat ik niet meer heb…
Kunnen jullie dit ontkoppelen?
Beste antwoord door Jan Weststrate
Pharwin van Odido schreef:
Hi @Jan Weststrate top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb direct het adres bij je mobiele abonnement aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Alle gegevens komen nu overeen bij zowel je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement. Dit betekent dat je vanaf nu je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hallo Pharwin,
Mijn dank is groot, het is gelukt. Ik had ook het probleem dat het koppelen van mijn Videoland abonnement via de link in de SMS niet werkte, dit is hierbij ook opgelost.
Hoi Jan, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor Klik & Klaar hebt gekozen! Ook bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb meteen meegekeken en de situatie is als volgt: je hebt inderdaad een apart Mijn Odido-account voor je mobiele abonnement. Ook staat dit mobiele abonnement op een ander adres. Dat zijn de redenen dat je je mobiele abonnement niet aan Klik & Klaar kan koppelen. Zet je de postcode en het huisnummer die aan je mobiele abonnement gelinkt staan in je profiel? Dan mag ik je oude Mijn Odido-account verwijderen. Dan heb je je mobiele abonnement straks binnen no time aan je nieuwe Mijn Odido-account gekoppeld! 😊
Goedemiddag @Jan Weststrate, ik neem het stokje even over van mijn collega! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat de postcode + huisnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je telefoonnummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kunnen we daarna het account voor je verwijderen, zodat je je mobiele abonnement kunt koppelen aan je bestaande account!
Het probleem is dat ik niet meer in dat oude account kom. Ik denk dat dat nog gekoppeld is aan een emailadres dat ik inmiddels niet meer heb.
In mijn herinnering stond het adres in dat account op wat er in mijn profiel staat, maar kennelijk klopt dat niet. Het lijkt erop dat dit een onoplosbaar probleem is...
Hallo @Jan Weststrate helder, dank voor de toelichting. Onoplosbaar is het zeker niet, er is altijd wel een oplossing mogelijk! Ik zie dat de adresgegevens uit je profiel wel overeenkomen met wat er op je laatste factuur vermeld staat. Daarom ben ik bereid om voor nu een uitzondering te maken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat er nog een oud account gekoppeld staat. Deze heb ik zojuist verwijderd. Alleen zie ik dat de adresgegevens bij je mobiele abonnement niet overeenkomen met wat er bij je Klik&Klaar abonnement vermeld staat. Ik kan eventueel het adres voor je aanpassen, zodat je het daarna kunt toevoegen aan je bestaande account voor Klik&Klaar. Om dit aan te kunnen passen, moet ik alleen een extra verificatie uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb zojuist een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Kan je deze met mij delen? Kan ik het voor je aanpassen naar de adresgegevens uit je profiel?
Hi @Jan Weststrate top, dank je wel voor het delen van de code! Ik heb direct het adres bij je mobiele abonnement aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Alle gegevens komen nu overeen bij zowel je mobiele abonnement als bij je Klik&Klaar abonnement. Dit betekent dat je vanaf nu je mobiele abonnement kunt toevoegen aan je bestaande account!
Hallo Pharwin,
Mijn dank is groot, het is gelukt. Ik had ook het probleem dat het koppelen van mijn Videoland abonnement via de link in de SMS niet werkte, dit is hierbij ook opgelost.
@Jan Weststrate fijn dat het is gelukt en ook het koppelen van je Videoland abonnement, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.