Skip to main content
Beantwoord

Geen 2traps mogelijk door blokkade aanmeldscherm

• July 3, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

ik heb hem al elders geplaatst, maar de makkelijkste omschrijving is; klunzen bij het een en WW vergeten bij de aanmelding. 

Ik heb een gsm geblokkeerd. Met pukcode opnieuw opgestart. (werkt) Krijg daarna de vraag om wachtwoord aanmeldscherm en die ben ik vergeten. Mijn Samsun A33 geeft nu steeds aan. probeer over x-minuten nog eens. Als ik via Odido die code wil opzoeken vraagt deze om 2trap verif. Deze stuurt hem naar de niet te openen GSM. En NU? Wie kan hier iets over roepen?

Beste antwoord door Erwinfr

Hier kan niemand anders dan jijzelf wat aan doen.  Het is het wachtwoord/pin van je telefoon, niet de sim.  SIM blokkeert gewoon na een aantal pogingen en zal niet zeggen dat je het later nog eens moet proberen,

Je zou kunnen proberen via de Samsung online omgeving te proberen je WW te resetten maar als dat niet kan, wordt het lastig voor je.

2 reacties

• Doet lekker mee
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hier kan niemand anders dan jijzelf wat aan doen.  Het is het wachtwoord/pin van je telefoon, niet de sim.  SIM blokkeert gewoon na een aantal pogingen en zal niet zeggen dat je het later nog eens moet proberen,

Je zou kunnen proberen via de Samsung online omgeving te proberen je WW te resetten maar als dat niet kan, wordt het lastig voor je.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • July 4, 2025

Check dank je wel. inmiddels contact. Thnkx